اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کمک مؤمنانه| توزیع 1600 بسته معیشتی و بهداشتی در سوادکوه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه از توزیع هزار و 600 بسته معیشتی و بهداشتی در سوادکوه خبر داد.

کمک مؤمنانه| توزیع 1600 بسته معیشتی و بهداشتی در سوادکوه

سیدموسی حسین‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به کمک‌های مؤمنانه در سوادکوه، گفت: در آیین کمک مؤمنانه شهرستان سوادکوه که در دهه دوم محرم و از روز پنجشنبه ۱۳ شهریور انجام شد و سپاه در راس ارگان‌های شرکت‌کننده در این رزمایش وکمک مؤمنانه قرار دارد و هر جا مردم دچار مشکل شدند و نیازمند کمک بودند، سپاه در خط مقدم مساعدت، کمک و امدادرسانی به مردم بود و تا پایان کار نیز به یاری خدا ایستاده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص کمک مؤمنانه، افزود: دغدغه مقام معظم رهبری در این مورد خاص و ویژه است و بنابراین تمام ظرفیت‌ها باید در راستای تحقق این دستور ولایت فقیه بسیج شوند.

وی خاطر نشان کرد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه در مرحله اول کمک مؤمنانه که قبل از ماه محرم صورت گرفت تعداد ۸۰۰ بسته معیشتی و ۳۰۰ بسته بهداشتی را با حضور فرمانده سپاه کربلا توزیع کرد و از ۱۳ شهریور نیز توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته 350 هزار تومان دربین خانوارهای نیازمند آغاز شد.

حسین‌نژاد در خصوص استمرار این کمک ها اظهار کرد: پایگاه‌های مقاومت در گستره ۱۱۴ پایگاه مقاومت بصورت خود اتکا، کمک های هیأت‌های مذهبی و خیرین را جمع‌آوری و درقالب بسته‌های معیشتی به خانوارهای نیازمند حوزه سرزمینی اهدا خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه، گفت: سپاه شهرستان با کمک سپاه کربلا استان و همکاری برخی از ارگان‌ها در خارج از شهرستان و استان تا پایان سال توزیع سبد کالا را در اولویت برنامه خود دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول