اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ترکیه کاروانی از خودروهای حامل تجهیزات نظامی به شمال شرق سوریه رساند

نظامیان ترکیه کاروانی از خودروهای نظامی و کامیون‌های حامل سلاح و تجهیزات لجستیک را به منظور آماده شدن برای تجاوز به مناطق دیگری در شمال شرق سوریه وارد این منطقه کرد.

ترکیه کاروانی از خودروهای حامل تجهیزات نظامی به شمال شرق سوریه رساند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نظامیان ترکیه کاروانی از خودروهای نظامی و کامیون های حامل سلاح و تجهیزات لجستیک را از طریق گذرگاه راس العین وارد خاک سوریه کردند.

خبرگزاری رسمی سوریه به نقل از منابع محلی گزارش داد که نظامیان ترکیه امروز کاروانی از خودروهای نظامی و کامیون‌های حامل سلاح و مهمات را وارد شهر اشغالی راس العین کردند.

به گفته این منابع کاروان ترکیه که از گذرگاه مرزی راس العین وارد شده بود به سمت روستاهای باب الخیر و داوودیه رفت.

منابع محلی گفتند:« نیروهای اشغالگر ترکیه با هدف آمادگی برای تجاوز به شهر «درباسیه» و شهرک «ابو راسین» در شمال استان الحسکه این کاروان را وارد خاک سوریه کردند».

از زمان تجاوز نظامی ترکیه به خاک سوریه در نهم اکتبر گذشته نظامیان ترکیه ده‌ها خودروی حامل سلاح و تجهیزات لجستیک را وارد خاک سوریه کردند  تا ضمن تقویت پایگاه‌های غیرقانونی خود در سوریه از مزدوران تروریست خود حمایت کنند که  دست به حملات تروریستی علیه اهالی می‌زنند، زیرساخت‌ها و تاسیسات حیاتی را تخریب می‌کنند و موجب آوارگی شمار زیادی از غیرنظامیان از روستاها و شهرک‌هایشان شده‌اند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول