اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

جاده امیدیه-هندیجان بهسازی می‌شود

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای گفت: محور امیددیه-هندیجان از جاده‌های حادثه‌خیز استان خوزستان است که بهسازی آن از وزارت راه با جدیت دنبال می‌شود.

جاده امیدیه-هندیجان بهسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، محمدرضا رضایی‌گوچی در حاشیه بازدید از جاده امیدیه-هندیجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بازدید از جاده امیدیه-هندیجان به درخواست نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مشاهده کردیم جاده محور امیدیه به سمت هندیجان به طول 50 کیلومتر، که روستاهای زیادی از این جاده استفاده می‌کنند، متاسفانه وضعیت مناسبی ندارد و بسیاری از نقاط آن حادثه‌خیز بود که نیاز به بازسازی و روکش‌گذاری دارد.

وی افزود: طبق توافقی که با نماینده مردم این دو شهرستان در مجلس شورای اسلامی داشتیم، در تلاشیم ابلاغ بهسازی این محور از سوی وزارت راه و شهرسازی صورت بگیرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعد از این سفر، قطعا این موضوع را از طریق وزارت راه و شهرسازی پیگیری خواهیم کرد، چرا که بیش از 40 روستا از این جاده بسیار خطرناک استفاده می‌کنند و جان و سلامت بسیاری از هموطنان ما در این مسیر به خطر افتاده است و تعدادی زیادی از آنان جان خود را از دست داده‌اند، امیدوایم وزارت راه همکاری کند و ما شاهد بهسازی این محور باشیم.

رضایی‌گوچی از توسعه بندرهندیجان در آینده نزیدک خبر داد و گفت: توسعه بندرهندیجان در جلسه فرمانداری این شهرستان مورد بحث قرار گرفت و این موضوع نیز از طریق سازمان بنادر و دریانوردی کشور پیگیری خواهیم کرد، بدون شک توسعه آن تاثیر بسزایی در اشتغال‌زایی و توسعه این منطقه خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول