اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

کدام دسته از دانش‌آموزان به مدرسه نروند؟

دانش‌آموزانی که بیماری زمینه‌ای دارند یا در خانواده‌شان، کسی کرونا گرفته یا علائم کرونا و سرماخوردگی دارند، به مدرسه نروند.

کدام دسته از دانش‌آموزان به مدرسه نروند؟

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سال تحصیلی 1400ـ1399 تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود؛ بر این اساس وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است که هیچ تفاوتی بین مناطق سفید، زرد و قرمز از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیست و مدارس در تمام این مناطق با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دایر است.

بر این اساس قرار است دانش‌آموزان در تمام مناطق سفید، زرد و قرمز در مدارس حضور یابند اما نحوه حضور دانش آموزان در مدارس بسته به تراکم مدرسه دارد یعنی مدارسی که نمی توانند پروتکل های بهداشتی مانند فاصله یک متر بین دانش آموزان در کلاس درس را رعایت کنند باید دانش‌آموزان را گروه‌بندی کنند.

بر این اساس مدارس دارای جمعیت بالا در کلاس‌های درس، دانش‌آموزان را گروه بندی کردند و برخی فردا کلاس ندارند اما 3 گروه از دانش‌آموزان نباید فردا به مدرسه بروند.

وزیر آموزش و پرورش در این خصوص گفت: «دانش‌آموزانی که بیماری زمینه‌ای دارند یا در خانواده‌شان، کسی کرونا گرفته یا علائم کرونا و سرماخوردگی دارند، به مدرسه نیایند».

البته برای این 3 گروه برنامه آموزشی وجود دارد و از درس و مشق عقب نمی افتند. البته با پیگیری مدرسه و خانواده اگر مشکلی برای حضور این دانش‌آموزان در مدرسه نباشد و بیماری بهبود یابد، به مدرسه باز می‌گردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول