اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ترابپور: تلاش می‌کنیم آینده درخشانی را برای گل‌گهر رقم بزنیم/ با نظر قلعه‌نویی پست دروازه‌بانی را تقویت می‌کنیم

مربی دروازه‌بان‌های تیم گل‌گهر سیرجان گفت: برای تقویت پست دروازه‌بانی گزینه‌هایی را مدنظر داریم و در این مورد با قلعه‌نویی مشورت می‌کنیم.

ترابپور: تلاش می‌کنیم آینده درخشانی را برای گل‌گهر رقم بزنیم/ با نظر قلعه‌نویی پست دروازه‌بانی را تقویت می‌کنیم

حسین ترابپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد ادامه همکاری با تیم گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: در کنار مجیدجلالی و بقیه اعضای کادرفنی یک نیم فصل خیلی خوب را در تیم گل‌گهر داشتم. برای آن‌ها در هرکجا که هستند آرزوی سلامت و موفقیت می‌کنم.  گل‌گهر پتانسیل‌های زیادی دارد و حیف بود که در لیگ برتر نباشد. باید از مدیریت باشگاه، مدیران کارخانه، اعضای کادرفنی سابق و سرپرستی تیم که واقعا سنگ تمام گذاشتند، تشکر کنم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم گل گهر ادامه داد: الان هم در کنار امیرقلعه‌نویی هستم و امیدوارم بتوانیم یک تیم خوب و با پتانسیل را بسازیم که نتایج خوبی بگیرد و در رده‌های بالای جدول حضور داشته باشد. تلاش می‌کنیم که ان‌شاالله آینده درخشانی را برای گل‌گهر رقم بزنیم.

وی در مورد همکاری با امیرقلعه‌نویی تصریح کرد: قلعه‌نویی از مریبان بزرگ ایران است و مقام‌ها و افتخارات زیادی دارد. چون فصل گذشته در این تیم بودم به من پیشنهادی داده شد. خوشحالم و افتخار می‌کنم که در کنار او هستم و یک فصل قرار است با هم کار کنیم.

ترابپور در مورد اینکه آیا برای تقویت پست دروازه‌بانی گل‌گهر برنامه‌ای دارد، گفت: گزینه‌هایی را مدنظر داریم که ان شاالله طی روزهای آینده مشخص می‌شود. در این مورد با قلعه‌نویی مشورت می‌کنیم. باید ببینیم چه برنامه‌هایی برای پست دروازه‌بانی دارد تا بهترین تصمیم را بگیریم و نتیجه را هم اعلام می‌کنیم. در این مورد به او پیشنهاد می‌دهیم، تبادل نظر می‌شود و در نهایت تصمیم گیرنده سرمربی تیم است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول