اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

موزه آموزش و پرورش در رفسنجان راه‌اندازی شود/علم مایه بزرگی و عزت است

فرماندار رفسنجان گفت: اگر بتوانیم موزه آموزش و پرورش را در رفسنجان راه‌اندازی کنیم می‌توانیم افراد موفق را معرفی کنیم تا دانش‌آموزان از آنها الگو بگیرند.

موزه آموزش و پرورش در رفسنجان راه‌اندازی  شود/علم مایه بزرگی و عزت است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در آیین بازگشایی مدارس در دبیرستان نمونه شهید مجتبی اسدی اظهار داشت: در آغاز سال تحصیلی توصیه می‌کنیم هم دانش‌آموزان هم معلمان خواندن و تعلیم و تربیت را با استعانت از خداوند آغاز کنید و بدانید از معلم و محصل در ملکوت آسمان‌ها باعظمت یاد می‌شود و ملائکه در مقابل آنها تعظیم می‌کنند.

مجید فصیحی‌هرندی فرماندار رفسنجان بیان داشت: اگر بتوانیم موزه آموزش و پرورش شهرستان را دایر کنیم خیلی‌ها خواهند دید چه کسانی در مدارس قدیمی و جدیدتر بودند و موفقیت‌هایی کسب کردند، چه بسا افرادی بودند که اهمال کردند و از موقعیت‌ها به درستی استفاده نکردند و امروز حسرت آن را می‌خورند.

وی ادامه داد: هر یک از شما آینده‌های متفاوتی دارید که یکی از آن را می‌توانید انتخاب کنید که تلاش کنید بهترین آینده را برای خود انتخاب کنید تا نام‌تان در مجامع بشری بدرخشد و در خدمت بشریت باشید؛ امروز همه دنیا چشم‌شان به دست کسانی که در زمینه کشف واکسن کرونا تلاش می‌کنند دوخته شده، قدرتمندترین افراد جهان چشم‌شان به دست دانشمندانی‌ست که واکسن می‌سازند؛ لذا نشان می‌دهد علم بزرگی و عزت می‌آورد و بالاترین ثروت است.

فصیحی‌هرندی بر رعایت فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی توسط دانش‌آموزان تأکید کرد.

آموزش حضوری بهترین نوع آموزش است

حسین تقوی‌رشیدی مدیر آموزش و پرورش رفسنجان اظهار کرد: این مراسم از طریق شبکه شاد برای بیش از 400 معلم ما پخش می‌شود.

وی اضافه کرد: در خصوص بازگشایی مدارس در ستاد ملی کرونا تصمیم‌گیری می‌شود که با رعایت مسائل بهداشتی کلاس‌ها دایر باشد و دغدغه همه ما و خانواده‌ها سلامت بچه‌هاست.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان بیان کرد: ما همه دانش‌آموزان را فرزندان خود می‌دانیم، کرونا یکی از ویژگی‌هایی که دارد عدم قطعیت و پیش‌بینی آن است، آموزش و پرورش، کشورهای مختلف را در زمینه آموزش در این بحران کرونا بررسی کرده و وزارت بهداشت هم ماسک، فاصله حداقل یک متر و تهویه‌دار بودن کلاس‌ها را مورد تأکید قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر خانواده‌ای نخواست فرزندش به مدرسه بیاید آموزش در فضای مجازی ارائه می‌شود اما آموزش حضوری بهترین نوع آموزش است.

تقوی تصریح کرد: ما نسبت به رعایت مسائل بهداشتی تأکید داشتیم و از معاونت بهداشتی درخواست کردیم به شدت نظارت کنند و هرجا کوچکترین موردی بود اعلام کنند که برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه همان‌طور که کلاس‌ آمدن در این شرایط برای بچه‌ها سخت است برای معلمی که قرار است برای دو، سه گروه در یک روز درس بدهد هم سخت است، ابراز داشت: آموزش اصل است و باید با این شرایط عادت کنیم و مسائل بهداشتی رعایت کنیم.

انتهای پیام/80016/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول