اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

دسترسی 98 درصد مدارس و دانش‌آموزان کرمانی به سامانه شاد

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 98 درصد مدارس و دانش‌آموزان کرمانی به سامانه شاد متصل هستند.

دسترسی 98 درصد مدارس و دانش‌آموزان کرمانی به سامانه شاد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، صبح امروز زنگ شروع سال تحصیلی با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان در مدرسه فرهیختگان جیرفت نواخته شد.

در حاشیه این مراسم حسین براهویی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از وضعیت بازگشایی مدارس و آموزش مجازی و حضوری دانش‌آموزان اظهار داشت: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده و توجیه مدیران و دست‌اندرکاران مدارس در حوزه جنوب استان کرمان شرایط بازگشایی به نحو خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه 50 درصد مدارس زیر 100نفر جمعیت دارند که بیش از 3هزار مدرسه می‌تواند با تمام ظرفیت ساعات آموزشی را پیش ببرند، از وجود 7 هزار و 760مدرسه در استان کرمان خبر داد.

 براهویی عنوان کرد: 98درصد از مدارس و دانش‌آموزان استان به شبکه شاد متصل هستند که در مجموع بیش از14میلیون دانش‌آموز در  بستر سامانه شاد فعالیت می‌کنند.

وی ضمن تشکر از کادر آموزشی مدارس افزود: در بازدیدهای امروز در جنوب استان مشخص شد کادر آموزشی و مدیریت‌های آموزش و پرورش در جنوب استان زمینه خوبی را برای حضور دانش‌آموزان فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام 80032/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول