اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

آغاز رویدادهای جهانی تنیس روی میز از 2 ماه آینده

فدراسیون جهانی تنیس روی میز از آغاز مسابقات بین‌المللی از 2 ماه آینده خبر داد.

آغاز رویدادهای جهانی تنیس روی میز از 2 ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون جهانی تنیس روی میز روز جمعه شروع دوباره مسابقات خود را با اعلام برگزاری رقابت‌های زنان و مردان در چین مطرح کرد. رویدادهای تنیس روی میز به دلیل بحران کرونا به مدت 6 ماه تعلیق شد.

این طرح که # RESTART نامیده می شود شامل مجموعه‌ای ویژه از رویدادهاست که برای نوامبر (آبان و آذر) سال 2020 برنامه ریزی شده و در یک رویکرد منطقه‌ای برای اطمینان از انتقال آرام فعالیت‌های ملی به بین‌المللی برای بازیکنان انجام می شود.

جام جهانی زنان و مردان و همین طور برگزاری مرحله فینال در چین با حمایت فدراسیون تنیس روی میز این کشور انجام می‌شود. این بدان معنی است که جام جهانی زنان و مردان در بانکوک و تایلند برگزار نخواهد شد.

توماس ویکرت رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز در این باره گفت: اطمینان از بازگشت ایمن به تنیس روی میز از ابتدای بروز ویروس کووید 19 اولویت اصلی ما بوده است. خوشحالم که با پشتیبانی خارق العاده و کار سختی که همه در فدراسیون جهانی در چند ماه گذشته انجام داده‌اند ما موفق به برگزاری رویدادها شده‌ایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول