اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

حفظ سلامت دانش‌آموزان در اولویت است/ خانواده‌ها نگران نباشند

استاندار همدان با بیان اینکه از اولیای دانش‌آموزان تقاضا می‌شود نهایت همکاری را با آموزش و پرورش داشته باشند گفت: باید به خانواده‌ها اطمینان داده شود که حفظ سلامت دانش آموزان در اولویت است.

حفظ سلامت دانش‌آموزان در اولویت است/ خانواده‌ها نگران نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه در استان همدان، رعایت پروتکل‌ها در عزارداری ماه محرم بالاتر از میانگین کشوری بوده است اظهار کرد: از نماینده ولی فقیه در استان، اداره کل تبلیغات اسلامی و هیات‌های مذهبی در همکاری با ستاد استانی کرونا در برگزاری مراسم ماه محرم تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی گفت: ۸۱ درصد از عزادارن حسینی در همدان در مراسم ماه محرم از ماسک استفاده کرده‌اند و ۷۶درصد هیئت‌های مذهبی استان در برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم، فاصله‌گذاری فیزیکی را رعایت کرده‌اند.

استاندار همدان با اشاره به بازگشایی مدارس استان در سال تحصیلی جدید افزود: تمام نهاد‌های اجرایی و دستگاه‌های دولتی با آموزش و پرورش نهایت همکاری را داشته باشند.

وی با بیان اینکه از اولیای دانش آموزان تقاضا می‌شود نهایت همکاری را با آموزش و پرورش داشته باشند گفت: باید به خانواده‌ها اطمینان داده شود که حفظ سلامت دانش‌آموزان در اولویت است.

شاهرخی با اشاره به اینکه رسانه‌ها در راستای حفظ سلامت دانش‌آموزان، نگرانی برخی از خانواده‌ها را رفع کنند اظهار کرد: سلامت دانش‌آموزان در اولویت است، بنابراین خانواده‌ها با معلمان همکاری کنند.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: از آن جا که با توجه به سیر کاهشی شیوع کرونا در استان، ضرورت دارد که مردم نکات بهداشتی را به‌ طور جدی رعایت کنند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول