اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مالک باشگاه سپیدرود:مدیرعامل قبلی این باشگاه باعث این دردسر شد/ مشکل فعلی این باشگاه سوءمدیریت است

مالک باشگاه سپیدرود رشت گفت: بارهابه مدیران فولاد گفتیم اگر به جای پرداخت 300 میلیون تومان به سپیدرود به کمیته استیناف اعتراض بزنید، پنجره نقل و انتقلاتی تان بسته می شود.

مالک باشگاه سپیدرود:مدیرعامل قبلی این باشگاه باعث این دردسر شد/ مشکل فعلی این باشگاه سوءمدیریت است

کیومرث بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره محکومیت باشگاه فولاد خوزستان به محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی به دلیل شکایت باشگاه سپیدرود از این باشگاه در پرونده فسخ یکطرفه قرارداد محمد بلبلی، اظهار داشت: کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ابتدا باشگاه فولاد را به پرداخت 300 میلیون تومان به باشگاه سپیدرود محکوم کرده بود اما پس از اینکه فولادی‌ها به این رای معترض شدند به آنها گفتیم در صورت اعتراض در کمیته استیناف رای به ضررتان تمام می‌شود و احتمال دارد از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شوید.

وی افزود: در نهایت باشگاه فولاد به رای ابتدایی کمیته تعیین وضعیت در کمیته استیناف اعتراض کرد و به مدیران فولاد گفتیم بهتر است به جای طرح اعتراض، 300 میلیون جریمه را به سپیدرود پرداخت کنید و پرونده بسته شود زیرا می‌دانستیم اگر فولاد به کمیته استیناف اعتراض بزند قطعا از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌شود. 

مالک باشگاه سپیدرود رشت ادامه داد: با این وجود مدیران این باشگاه برای اینکه 300 میلیون را به ما ندهند به این رای اعتراض کردند و کمیته استیناف هم با اشتباه دانستن رای ابتدایی کمیته تعیین وضعیت، ضمن محکوم کردن فولاد به محرومیت از فعالیت در دو پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه را به پرداخت 50 میلیون تومان جریمه هم محکوم کرد.

بیات تصریح کرد: ‌متاسفانه پس از اتفاقاتی که برای فسخ قرارداد محمد بلبلی رخ داد به جای اینکه فولاد پیگیر حل مشکل باشد، ما دنبال چنین موضوعی بودیم و در نهایت چنین رایی علیه فولاد صادر شد. حتی هوشنگ نصیرزاده هم به فولادی‌ها گفت احتمال بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالی‌تان وجود دارد اما مدیرعامل قبلی و جدید این باشگاه حاضر به تعامل نشدند. اکنون هم نمی‌توان کاری انجام داد و با توجه به حضور فولاد در لیگ قهرمانان آسیا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی به ضرر این تیم تمام می‌شود. 

وی در باره اینکه مدیرعامل قبلی باشگاه فولاد درخواستش را درباره امضای توافق نامه بین طرفین قبول نکرده و مدعی شده کیومرث بیات را به عنوان مالک باشگاه سپیدرود قبول ندارد، گفت: اگر مالک یک باشگاه سمت محسوب نمی‌شود، دیگر در این کشور هیچ چیزی را نباید به حساب بیاوریم. سعید آذری دو بار با من جلسه داشت و 20 بار هم تلفنی صحبت کردیم. اما در نهایت به تعامل نرسیدن ما سبب شد چنین رایی علیه فولاد صادر شود.

مالک باشگاه سپیدرود اضافه کرد: به  نظرم آنچه سبب شد فولاد به این روز بیفتد سوء ‌مدیریت است. رای جدید را کمیته استیناف صادر کرده است و این رای قطعی است. حتی حاضر بودیم با دریافت خسارت پنجره نقل و انتقالات فولاد بسته نشود ولی کمیته استیناف چنین موضوعی را قبول نکرد. این کمیته جریمه فولاد را از 300 میلیون به 50 میلیون کاهش داد اما به جای آن دو پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه را بست که این موضوع خیلی بدتر است.

بیات افزود: سعید آذری حاضر بود 300 میلیون را پرداخت کند اما دیگر دیر شده بود. مدیرعامل قبلی فولاد سبب شد چنین مشکلی برای این باشگاه ایجاد شود. حتی به اهواز رفتیم و با وی جلسه برگزار کردیم. بارها گفتیم اگر پرونده به کمیته استیناف برود اطمینان داشته باشید پنجره‌هایتان بسته خواهد شد اما مدیرعامل قبلی فولاد باور نمی‌کرد چنین موضوعی اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: سعید آذری پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد سعی کرد مشکل را حل کند ولی وقتی پرونده در کمیته استیناف در جریان بود هیچ کسی نمی‌توانست فولاد را نجات بدهد.

مالک باشگاه سپیدرود در باره اینکه آیا فولاد می‌تواند با اعتراض مراجع بین‌المللی مانع از بسته شدن پنجره‌های نقل و انتقالی‌ش شود، گفت‌: برای اولین بار است که در ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ایران حکم بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی از سوی کمیته استیناف قطعی می‌شود. البته بارها شاهد بودیم فیفا تیم‌های ایرانی را محکوم به چنین رایی کرده است. حرف گوش نکردن مدیرعامل قبلی فولاد آذری و این باشگاه را به دردسر انداخت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول