اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نگاه به خارج ایستگاه انحرافی است/ باید کشور را از این وابستگی‌ها نجات بدهیم

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه به خارج غلط بوده و ایستگاه انحرافی است و شما دانش‌آموزان باید آینده را بسازید و کشور را از این محرومیت‌ها و وابستگی‌ها نجات بدهید.

نگاه به خارج ایستگاه انحرافی است/ باید کشور را از این وابستگی‌ها نجات بدهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، رحمت‌اله فیروزی‌پور در آئین بازگشایی مدرسه شرف بادرود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی اظهار کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم، شما دانش‌آموزان حتماً مطالعه کنید چه بر سر این کشور در آغازین روزهای جنگ آمد و چه شرایطی داشتیم این جزو عبرت‌هایی است که باید موردتوجه واقع شود.

 نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی افزود: رهبری معظم انقلاب در رهنمودهای اخیر خود به مسؤولان آموزش و پرورش، اشارات متعددی داشته که یکی آن‌ها بحث رعایت پروتکل بهداشتی بوده که امیدوارم باتدبیری که مسؤولان آموزش‌ و پرورش دارند نظام آموزشی ما تداوم پیدا کند زیرا در آموزش‌ و پرورش و تعلیم و تربیت تعطیلی نداریم و حالا یا به‌صورت مجازی یا حضوری این امر مهم محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: موضوع دیگری که باید به آن اشاره‌کنم این است که شهر بادرود همیشه شرایط و ویژگی‌های خاصی داشته و فرهیختگان، پزشکان، متخصصین و مهندسین بسیار خوبی را تحویل جامعه داده و این سنت حسنه باید تداوم پیدا کند و شما باید دنبال کننده راه این بزرگان باشید؛ هرسال نسبت به سال گذشته آمار قبولی در دانشگاه را بالا ببرید، زیرا ما برای ساخت و سازندگی و توسعه کشور و انقلاب و نظام اسلام به پیشرفت تحصیلی نیاز داریم.

فیروزی‌پور تصریح کرد: با توجه به توطئه دشمنان برای انحراف جوان‌های ما در فضای مجازی، باید در مواجهه دانش‌آموزان با فضای مجازی مراقبت کنید، فضای مجازی ضمن آنلاین بودن در سرعت اطلاع‌رسانی نقش مؤثری دارد و گاهی اوقات نیز می‌تواند نقش مخرب را داشته باشد، امیدوارم که مسؤولان و خانواده‌ها نیز توجه کافی  را در این حوزه داشته باشند.

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: تکریم معلمان بسیار ضروری بوده و باید جایگاه آنان حفظ شود، کشور مشکلات و مسائل اقتصادی دارد ولی نگاه به فرهنگ نگاه اولویت‌دار نبوده و همین باعث این کاستی‌هایی در زندگی معلمان و بازنشسته‌ها شده و امیدواریم دولت فعلی و دولت‌های آینده به این مهم توجه کافی داشته باشند.

فیروزی‌پور در ادامه ضمن اشاره به موضوع وابستگی‌های مختلف که در قسمت‌های مختلف وجود دارد، گفت: قدرت‌های دنیا امروزه با تمام قوا برای نابودی ما تلاش می‌کنند و راه برون‌رفت از این بحران‌ها سازندگی کشور بوده و باید تولیدات داخلی در کشور افزایش‌یافته و موانع را در حوزه‌های صنعتی، بهداشتی، فنی و کشاورزی باید برطرف شود.

نایب‌رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان اذعان کرد: با توجه به مشکلاتی که در خصوص برجام به وجود آمد و اینکه برجام از طرف مقابل ما پذیرفته‌نشده و همچنین تحریم‌ها نیز شدیدتر شده، نگاه به خارج غلط بوده و ایستگاه انحرافی است؛ شما دانش‌آموزان باید آینده را بسازید و کشور را از این محرومیت‌ها و وابستگی‌ها نجات بدهید.

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: راه برون‌رفت پرورش استعدادهایی است که بتوانند مسائل و مشکلات کشور را رفع کنند و از دولت و مجلس انتظار داریم که همین موضوع را مدنظر قرار داده و پیگیری و رفع دغدغه فرهنگیان شاغل و بازنشسته بوده و به حقوق و دستمزد آن‌ها توجه شود.

 وی گفت: معلمان، مدیران و مربیان تلاش کنند باورهای دینی دانش‌آموزان را تقویت کنند، دشمن به دنبال منحرف کردن فرزندان ما است، باید ما باورهای فرزندان را تقویت کنیم تا جوانان پرشور، انقلابی و شاهد رویش‌های زیاد نیروهای انقلابی در نظام باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول