اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جبران کمبود معلم در گلپایگان با استفاده از بازنشستگان

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان گفت: در سال تحصیلی جدید ۱۲۰۰ آموزگار در شهرستان گلپایگان به تدریس دانش‌آموزان مشغول می‌شوند، کمبود ۴۰ نیروی انسانی داریم که از بازنشستگان در این راه استفاده می‌کنیم.

جبران کمبود معلم در گلپایگان با استفاده از بازنشستگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی پیش از ظهر امروز در آیین نواخته شدن زنگ مدارس شهرستان که به صورت نمادین در دبیرستان شاهد مهندس وکیلی شهر گلپایگان برگزار شد، اظهار داشت: بهار تعلیم و تربیت فرارسید و سعی شود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیماری کرونا در عرصه علم و دانش ظهور و بروز نکند و در تعلیم و تربیت خلل ایجاد نشود.

امام‌جمعه گلپایگان تصریح کرد: دشمنان همواره و پیوسته با تبلیغات سوء علیه دین و مذهب دین را عامل عقب‌ماندگی و کسالت جامعه و افراد می‌دانند اما سخت در اشتباه هستند چون اساس دین و حتی بعثت ۱۲۴ هزار پیغمبر برای تعلیم و تربیت است، اگر از دین علم و دانش گرفته شود هویت خودش را از دست می‌دهد و انسان در زندگی با دین‌داری و حفظ ارزش‌های اسلامی می‌تواند به سعادت برسد.

حجت‌الاسلام کرامتی گفت: تفکر و تدبر در مسائل مختلف باید انجام شود چون طبق روایات اسلام یک ساعت تفکر کردن با هفتاد سال عبادت برابر است.

وی اظهار داشت: معلمان افسران پیشرفت کشور هستند و بر این اساس پایه حرکت کشور آموزش و پرورش است، آموزش و پرورش برای پیشرفت و توسعه کشور گام بردارد و همت مضاعف از خود نشان دهد تا پایه‌گذار تمدن نوین اسلامی در جهان باشیم.

گلپایگان کمبود معلم دارد

در ادامه مصطفی مهدیان مدیر آموزش و پرورش گلپایگان اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید بیش از ۱۶ هزار دانش‌آموزان در شهرستان گلپایگان در مقطع مختلف تحصیلی مشغول تحصیل می‌شوند.

وی گفت: در سه ماه گذشته مدیران مدارس شهرستان با همکاری شورای مدارس و انجمن اولیا و مربیان تصمیم گرفتند تا تراکم دانش‌آموزان بر اساس ظرفیت کلاس و در مدت ۳۵ دقیقه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان تأکید کرد: اجباری برای حضور دانش‌آموزان در مدرسه نداریم و اولیا می‌توانند با حضور در مدارس شرایط را بررسی و سپس تصمیم‌گیری کنند چون ما برای اولیا تصمیم نمی‌گیریم با اولیا تصمیم می‌گیریم.

مهدیان بیان داشت: در سال تحصیلی جدید ۱۲۰۰ آموزگار در شهرستان گلپایگان به تدریس دانش‌آموزان مشغول می‌شوند، کمبود ۴۰ نیروی انسانی داریم که از بازنشستگان در این راه استفاده می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش دانش‌آموزانی هم تراز با شهید حسین فهمیده و شهدای هسته‌ای و سردار سلیمانی باید تربیت ‌کند، بیان داشت: در کنکور سراسری ۶۰۰ دانش‌آموز گلپایگانی شرکت کردند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول