اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توزیع ۷۸ بسته لوازم‌التحریر در قالب مهر تحصیلی در تویسرکان

رئیس اداره اوقاف تویسرکان از تهیه ۷۸ بسته تحصیلی در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت خبر داد و گفت: طرح مهر تحصیلی با به کارگیری عواید موقوفات اجرا می‌شود.

توزیع ۷۸ بسته لوازم‌التحریر در قالب مهر تحصیلی در تویسرکان

مهدی محمدظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از اجرای طرح مهر تحصیلی توسط اوقاف و امور خیریه این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف اجرای صحیح و امینانه نیات واقفین خv اندیش با رویکرد شفافsازی و اطلاعرسانی آثار و برکات وقف انجام می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح مهر تحصیلی از سال ۹۳ همزمان با آغاز کار مدارس افزود: اجرای این طرح توسط سازمان اوقاف به طور سراسری انحام می شو،  ما در شهرستان منابع مالی سرفصل‌های مرتبط را به حساب سازمان چاپ و انتشارات واریز کرده و سازمان اقلام بسته تحصیلی براساس مبلغ واریز شده را با کمترین قیمت تهیه و ارسال می کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان از تهیه ۷۸ بسته تحصیلی به ارزش ۱۱۰ میلیون و ۲۹۲ هزار ریال در سال جاری خبر داد و گفت: به منظور تهیه هر بسته تحصیلی یک میلیون ۴۱۴ هزار ریال هزینه از محل عواید موقوفات شکرالله شفیعی، محمد رحیم نوری و محمد حسین زاده ... شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۴۳ بسته مهر تحصیلی به دانش آموزان بی‌بضاعت از عواید موقوفات در آغاز سال تحصیلی هدیه داده شد افزود: دانش‌آموزان نیازمند از سوی کمیته امداد شناسایی و بسته‌ها به این طیف از دانش‌آموزان داده می شود.

انتهای پیام /۸۹۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول