اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

منطقه 2 به دلیل برخورداری از پتانسیل فضای سبز مقصد گردشگری است

شهردار منطقه 2 گفت: منطقه 2 به دلیل داشتن بوستان ها و امکانات تفریحی از جذابیت گردشگری برخوردار است برهمین اساس پروژه های تفریحی و فرهنگی با هدف تامین رضایت شهروندان طراحی و احداث شده است

منطقه 2 به دلیل برخورداری از پتانسیل فضای سبز مقصد گردشگری است

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، رسول کشت پور عصر امروز در مراسم افتتاح جمعی از پروژه های عمرانی، فرهنگی و... این منطقه که با حضور مجازی شهردار تهران برگزار شد گفت: از آغاز فعالیت مدیریت شورای پنجم، با تلاش و برنامه ریزی صورت گرفته چهار سری از پروژه ها در این منطقه افتتاح شد و حالا پنجمین سری نیز آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: پروژه ها براساس نیازها و ظرفیت های شناسایی شده در تعامل با مردم احصا شده که در چند بخش فرهنگی ،عمرانی،ترافیکی و خدمات شهری  طراحی و اجرا شده است.

کشت پور افزود: مهم ترین راهبرد ما در منطقه دو، توسعه زیرساخت ها ،ارتقای سرانه ها و حرکت در مسیر هوشمند سازی خدمات شهری  است که امروز در افتتاح پروژه ها این مهم را در نظر گرفتیم.

وی  با اشاره به افتتاح چند پروژه تفریحی گفت: منطقه 2 به دلیل داشتن بوستان ها و امکانات تفریحی از جذابیت گردشگری برخوردار است برهمین اساس پروژه های تفریحی و فرهنگی با هدف تامین رضایت شهروندان طراحی و احداث شده است و این در حالی است که حمایت از استارت آپ ها را در راستای کمک به هوشمندسازی شهر در دستور کار قرار داده ایم.

در این مراسم به صورت نمادین از اولین سالن سینمایی مخصوص کودکان و نوجوانان در محل افتتاح پروژه ها افتتاح شد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول