اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شهردار جدید پاکدشت معارفه شد/ معاون استاندار تهران: درآمد شهرداری فرصتی طلایی برای تغییر وضعیت است

مراسم تودیع و معارفه شهردار پاکدشت با حضور محمد تقی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران و دیگر مسؤولان شهرستان ظهر امروز برگزار شد.

شهردار جدید پاکدشت معارفه شد/ معاون استاندار تهران: درآمد شهرداری فرصتی طلایی برای تغییر وضعیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از پاکدشت، محمد تقی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار پاکدشت، مدیریت شهر را همه جانبه‌نگر دانست و اظهار کرد: برنامه محور بودن لازمه این امر بوده و برنامه باید مبتنی بر قوانین موضوعه و دارای محتوای علمی، شفاف، صریح و روشن اهداف خود را بیان کند.

وی در ادامه افزود: هدف اصلی مدیریت شهری ارتقاء کیفیت زندگی و رضایت‌مندی شهروندان بوده که این موضوع منجر به تعلق خاطر در شهروندان شده و مدیریت شهری را کمک می‌کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به درآمد شهرداری بیان کرد: این مهم مسؤولیت شهردار جدید را بسیار سنگین کرده و درآمد بالا برای شهرداری فرصت طلایی برای ساختن شهر و تغییر وضعیت و ایجاد هدف عنوان شده است.

تقی‌زاده در همین رابطه بیان کرد: با مدیریت صحیح مصرف این منابع بسیاری از اقدامات و انتظاراتی که از مدیریت شهر وجود دارد محقق می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت قرارگیری شهر پاکدشت در محور شرق کشور و پیشانی استان تهران تصریح کرد: این موضوع فرصت بسیار مهم بوده و برای بهتر شدن و ‌ساماندهی کردن پاکدشت در این چارچوب، اولویت بندی فعالیت‌ها، اقدامات و استفاده صحیح از منابع از مدیریت شهری انتظار می‌رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به استفاده از تکنولوژی و هوشمندسازی در مدیریت شهری عنوان کرد: این موضوع برای ارتقاء کیفیت خدمات همچنین در نحوه بهتر نظارت کردن کمک می‌کند.

تقی‌زاده در اهمیت پاسخگویی خاطرنشان کرد: پاسخگو بودن به مردم در مقابل عملکرد خود نسبت به شهروندان از وظایف اصلی مدیریت شهری بوده و از شهردار جدید درخواست دارم نسبت به این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش فارس، در انتهای مراسم از زحمات ۷ ساله داریوش پازوکی در سمت مدیریت مجموعه شهری پاکدشت تقدیر و طی حکم رحمانی فضلی وزیر کشور محسن تاجیک شهردار پیشین حسن آباد فشافویه به عنوان شهردار جدید پاکدشت معارفه شد.

انتهای پیام/پ/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول