اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پاساژها همچنان خطرناک‌ترین اماکن عمومی کهگیلویه و بویراحمد

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارائه آماری از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا گفت: پاساژها همچنان خطرناک‌ترین اماکن عمومی کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌روند.

پاساژها همچنان خطرناک‌ترین اماکن عمومی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی معاون دانشگاه علوم پزشکی استان به آمار اجرای پروتکل‌های بهداشتی در استان اشاره شد که طبق گفته محمدمهدی بانشی در کل 87.2 درصد پروتکل‌ها در استان از سوی مردم، مسوولان و دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی و اصناف و ... رعایت می‌شود.

وی در ادامه همین آمار گفت: در هفته‌ای که گذشت یک هزار و 554 مورد بازرسی از اماکن استان داشتیم که منجر به پلمب 116 واحد شد و پلمب‌ها نسبت به هفته قبل 3 برابر شده است.

این مسوول در دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: داروخانه‌ها 8 درصد افزایش رعایت پروتکل‌ها را داشته‌ا‌ند و بانک‌ها نیز 7 درصد افزایش داشته‌‌اند اما همچنان پاساژها با 54 درصد رعایت پورتکل‌ها ضعیف‌ترین اماکن از نظر رعایت نکردن دستورات بهداشتی به شمار می‌روند.

وی گفت: پایانه‌های درون و برون شهری هم نسبت به گذشته وضعیت بهتری دارند.

انتهای پیام/82009 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول