اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کشف 6 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف 211 کیلوگرم مواد مخدر و 6 میلیارد و 851 میلیون ریال کالای قاچاق در عملیات‌های دو هفته اخیر در استان خبر داد.

کشف 6 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس یوسف سپهوند گفت: پلیس به عنوان حفاظ نظم و امنیت؛ برنامه‌ریزی جامعه‌ای از حیث سازمان،‌ ساختار و ماموریت،‌ انعطاف و پویایی در انجام کیفی ماموریت‌ها و اشرافیت ماموریت‌های خود آغاز کرده است. 

وی افزود:‌ در ادامه این رویکرد و از ابتدای ماه جاری عملیات‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف ماموریتی در سطح استان اجرایی شد و بازتاب مطلوبی از اقتدار و قاطعیت پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت به همراه داشت. 
 این مقام انتظامی با اشاره به برخی از دستاوردهای عملیاتی پلیس استان در دو هفته گذشته ادامه داد:‌ در  مبارزه با قاچاق کالا در این بازه زمانی در حدود 6 میلیارد و 851 میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف شد. 
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در بیان عملکرد پلیس استان مرکزی در مبارزه با قاچاقجیان و خرده فروشان مواد مخدر نیز گفت:‌ در این مدت مقدار 211 کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد. 
سپهوند به کاهش 25 درصدی کشته شدگان سوانح رانندگی در دو هفته قبل در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیز اشاره داشت وگفت:‌در دو هفته آغازین شهریور ماه امسال تا کنون تعداد 21 نفر جان خود را از دست داده اند و میزان مصدومان سوانح رانندگی نیز 22 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول