اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انجام 155 هزار سفر در آذربایجان‌شرقی/ جابه‌جایی 9 میلیون تن بار

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان آذربایجان‌شرقی گفت: در پنج ماهه امسال ناوگان حمل و نقل مسافر استان که تحت تاثیرشیوع ویروس کرونا با محدویت‌ها و ممنوعیت‌های سفر روبه ‌رو بوده نیز یک میلیون و ۴۶ هزار مسافر را بابیش از ۱۵۵ هزار و ۵۰۰ سفر جا به جا شده است که این آمارنسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۳ درصد کاهش داشته است.

انجام 155 هزار سفر در آذربایجان‌شرقی/ جابه‌جایی 9 میلیون تن بار

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کاظم تیمورزاده با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل استان بیش از ۹میلیون تن بار را در پنج ماهه امسال ۱۳۹۹ جابه جا کرده است، اظهار داشت:  آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: تعداد بارنامه صادره در این مدت بیش از ۶۲۹ هزار برگ بوده است که نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸ بیش از ۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

 کاظم‌زاده اضافه کرد: در پنج ماهه امسال ناوگان حمل و نقل مسافر استان که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا با محدویت‌ها و ممنوعیت‌های سفر روبه‌ رو بوده نیز یک‌میلیون و ۴۶ هزار مسافر را با بیش از ۱۵۵ هزار و ۵۰۰ سفر جا به جا شده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۳ درصد کاهش داشته است.

تیمورزاده یادآور شد: در این مدت تعداد 2 هزار و 215 مورد برخورد با تخلفات اضافه بار صورت گرفته و ۳۵ هزار و ۹۰۰ بر چسب معاینه فنی برای وسائط نقلیه ناوگان عمومی بار و مسافر  استان  صادر شده است.

 معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد ۲۸۳  شرکت و موسسه  حمل و نقل کالا،  تعداد ۱۲۰ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافری، تعداد ۶۳ شرکت حمل و نقل بین‌المللی فعال کالا و تعداد ۶ شرکت حمل و نقل مسافری برون مرزی در استان فعالیت دارد.

وی متذکر شد: همچنین پنج مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین با ۶ خط کنترل در آذربایجان‌شرقی فعال است.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول