اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ثبت ۹۵میلیون و ۸۰۰هزار تردد خودرو در محورهای آذربایجان‌شرقی/ پرترددترین محور آذربایجان‌شرقی

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و‌نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از ثبت ۹۵میلیون و ۸۰۰هزار تردد خودرو در محورهای استان خبر داد.

ثبت ۹۵میلیون و  ۸۰۰هزار تردد خودرو در محورهای آذربایجان‌شرقی/ پرترددترین محور آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین بولکی اظهار داشت: ۹۵میلیون و ۸۰۰ هزار تردد خودرو در محورهای مختلف استان آذربایجان‌شرقی طی پنج ماهه امسال ۱۳۹۹ ثبت شد.

وی گفت: با توجه به اطلاعات به‌دست آمده از ۸۲ دستگاه تردد شمار آنلاین در محورهای مختلف استان این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است.

حسین بلوکی یادآور شد: از کل تردد ثبت شده ۱۵ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۵ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده است.

وی، محورهای رفت و برگشت تبریز- ایلخچی با بیش از ۱۶ میلیون و ۹۲۹ هزار،  تبریز- صوفیان با بیش از ۷ میلیون و ۷۰۵ هزار، ایلخچی - آذرشهر با بیش از ۵ میلیون و ۲۴۴ هزار و محور بناب – مراغه را با بیش از ۲ میلیون و ۹۲ هزار تردد پرترددترین محورهای استان در پنج ماهه امسال اعلام شد.

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و‌نقل جاده‌ای  اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی، محورهای رفت و برگشت تبریز- خواجه و محور مرند-صوفیان را از دیگر محورهای پرتردد استان در این مدت برشمرد.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول