اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

روایتی از کمک‌مومنانه و همدلی مسجدی‌ها در ایام محرم

محرم امسال یکی از متفاوت‌ترین محرم‌های بعد از سال شصت هجری است، محرمی که به واسطه کرونا شکل عزاداری و شیوه پخش نذری‌هایش هم با سال‌های قبل متفاوت بود.

روایتی از کمک‌مومنانه و همدلی مسجدی‌ها در ایام محرم

هیئت همدلی| به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محرم امسال متفاوت‌ترین محرم بعد از سال شصت هجری است، محرمی که به واسطه کرونا شکل عزاداری و شیوه پخش نذری‌هایش هم با سال‌های قبل متفاوت بود و رعایت نکات بهداشتی بیش از گذشته در آن اجرا شد.

عزاداران حسینی در مسجد امام‌حسن‌مجتبی(ع) به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نذورات خود را در قالب بسته‌های کمک‌معیشتی بین خانواده‌های محروم و نیازمند توزیع کردند.

سیدحسین قاضی‌مرعشی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در اهواز اظهار کرد: به‌مناسبت ایام سوگواری حضرت‌سیدالشهدا(ع) و لبیک به فرمایشات رهبرانقلاب در خصوص کمک‌مومنانه به خانواده‌های محروم و نیازمند در جامعه، چهارمین دوره توزیع بسته‌های کمک‌معیشتی در منطقه کوی‌ابوذر(حصیرآباد) انجام شد.

وی افزود: در این مرحله ۲۵۰ بسته کمک‌معیشتی به همت مومنین و بازاریان مسجد امام‌حسن‌مجتبی(ع) در بین خانواده‌های محروم و نیازمند منطقه کوی‌ابوذر(حصیرآباد) توزیع شد.

مدیراجرایی مرکز نیکوکاری باقیات‌الصالحات گفت: این بسته‌های کمک‌معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه، مرغ، گوشت، ماکارونی، سویا، نمک و نان بود.

وی با بیان اینکه مراسمات سوگواری امسال به‌خاطر بیماری ویروس کرونا محدود شد، عنوان کرد: به‌خاطر شیوع بیماری کرونا و رعایت نکات بهداشتی برنامه عزاداری را به‌صورت مختصر و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید و اجازه ندادیم که مراسم حضرت‌ اباعبدالله‌الحسین(ع) تعطیل شود.

قاضی‌مرعشی گفت: بنا شد تمام نذورات ماه محرم و صفر در قالب بسته‌های کمک‌معیشتی بین خانواده‌های محروم و نیارمند توزیع شود.

وی گفت: طرح اهدای نوشت‌افزار به دانش‌آموزان بی‌بضاعت نیز از دیگر فعالیت‌های این مجموعه در هفته آتی خواهد بود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول