اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شهادت 8 نفر ازمدافعان سلامت اصفهان بر اثر کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 8 نفر از کادر سلامت استان اصفهان بر اثر کرونا شهید شده‌اند.

شهادت 8 نفر ازمدافعان سلامت اصفهان بر اثر کرونا

آرش نجیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فوت یکی از پرستاران کادر درمان استان اصفهان بر اثر کرونا اظهار داشت: احمد طالبی پرستار بازنشسته بیمارستان فیض و چند بیمارستان دیگر استان اصفهان و مسؤول تعاونی مصرف کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بود و به عنوان پرستار هم ارائه خدمت می‌کرد و در همین فعالیت‌ها به کرونا مبتلا می‌شود و در بیمارستان امین اصفهان بستری و در همان جا فوت می‌کنند و روز جمعه در گلزار شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شوند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به فوت سیدمحمود نوریان جراح مغز و اعصاب و استاد بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اثر کرونا افزود: وی در بیمارستان کاشانی مشغول خدمت به بیماران بود و در اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان الزهرا اصفهان بستری می‌شود و ۲ روز قبل به جمع همکاران مدافع سلامت شهیدش پیوست.

وی با بیان این‌که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۸ نفر از کادر سلامت استان اصفهان بر اثر کرونا شهید شدند، بیان کرد: مراسم تشییع پیکر شهید مدافع سلامت نوریان امروز یکشنبه شانزدهم شهریور از بیمارستان آیت‌اله کاشانی آغاز و در گلستان شهدا به خاک سپرده می‌شود.

نجیمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به بازگشایی مدارس بیان کرد: فردا جلسه‌ای بین مرکز بهداشت استان اصفهان و آموزش و پرورش برای بررسی دقیق پروتکل‌ها و الزاماتی که مدارس باید رعایت کنند، برگزار می‌شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به این‌که بیمارستان امین اصفهان از ۲۲ شهریور ماه هیچ بیمار کرونایی جدید را بستری نمی‌کند، خاطرنشان کرد: این بیمارستان از چرخه بیماران مرجع کرونایی خارج می‌شود و با توجه به این‌که بیمارستان الزهرا(س) مرجع بیماران کرونایی شد، بیمارستان امین بیشتر به عنوان مرکز آموزش دانشجویان استفاده می‌شود.

وی با بیان این‌که بخش کودکان و زنان بیمارستان امین اصفهان از ۱۵ شهریور به بیمارستان الزهرا (س) منتقل شد، تصریح کرد: در حال حاضر بیمارستان‌های عیسی بن مریم و شریعتی در شهرستان اصفهان به عنوان بیمارستان مرجع بیماران کرونایی هستند، البته پذیرش بیماران کرونایی در همه بیمارستان‌ها براساس ظرفیت‌شان انجام می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول