اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

محمودی: اعضای کمیته فنی والیبال حکمی ندارند/قرار شد اولویت‌بندی کنیم

پیشکسوت والیبال ایران گفت: هیچ حکمی برای اعضای کمیته فنی فدراسیون والیبال صادر نشده است.

محمودی: اعضای کمیته فنی والیبال حکمی ندارند/قرار شد اولویت‌بندی کنیم

بهنام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد برگزاری جلسه کمیته فنی و انتخاب مربی خارجی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: در جلسه هیأت رئیسه پیشنهاد داده بودم تا کمیته فنی تشکیل شود تا درمورد آینده تیم ملی والیبال ایران تصمیم‌گیری کند که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد.

وی ادامه داد: درخواست کرده بودم تا برای انتخاب سرمربی تیم ملی نظرات فنی جمع‌آوری شود که در جلسه کمیته فنی این امر محقق شد. نام چند گزینه مطرح شد تا اعضای کمیته فنی شرایط آنها را بررسی کنند. قرار شد تا اولویت بندی صورت بگیرد تا فدراسیون بر همان اساس بتواند با مربیان مختلف وارد مذاکره شود.

پیشکسوت والیبال ایران درمورد انتخاب اعضای کمیته فنی تصریح کرد: باید سیاست فدراسیون را پرسید. من در جریان این موضوع نیستم. شاید در روزهای آینده افراد دیگری هم به این جمع اضافه شوند. به هر حال هرکسی می‌تواند نظرات خود را اعلام کند تا فدراسیون بهترین انتخاب را داشته باشد.

محمودی در پاسخ به این سوال که آیا حکمی هم به اعضای کمیته فنی داده شده یا خیر، گفت: خیر؛ حکمی برای اعضای صادر نشده است. ما در واقع نقش کمیته مشورتی را داریم. همه باید برای کمک به والیبال تلاش کنند و هدف ما هم همین است. 

وی درمورد اینکه قرار بود سرمربی تیم ملی پیش از شروع لیگ برتر انتخاب شود، عنوان کرد: فکر می‌کنم اگر دوستان زودتر دست به کار شوند، این هفته به جمع‌بندی برسیم و فدراسیون بتواند با مربیان و گزینه‌های مختلف وارد مذاکره شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول