اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

قائمی: غیرقابل پیش‌بینی بودن از زیبایی‌های ورزش است/ تحقق آرمان والیبال امکانات می‌خواهد

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: یکی از زیبایی‌های ورزش غیرقابل پیش‌بینی بودن آن است.

قائمی: غیرقابل پیش‌بینی بودن از زیبایی‌های ورزش است/ تحقق آرمان والیبال امکانات می‌خواهد

فرهاد قائمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد حضورش در قطر برای شرکت در تمرینات تیم باشگاهی جدیدش یعنی الریان اظهار داشت: چند روزی است که به قطر رسیده‌ام. در حال حاضر در قرنطینه هتلی به سر می‌برم. منتظر هستم تا مسئولان تست‌ کرونا بگیرند و جواب آزمایش‌ها مشخص شود تا بتوانم در تمرینات حضور پیدا کنم. قطری‌ها قوانین سفت و سختی برای مقابله با کرونا دارند. فکر می‌کنم مجبور باشم یک تا دو هفته در قرنطینه باشم تا تکلیف مشخص شود. 

وی درخصوص انتخاب سرمربی آینده تیم ملی والیبال، خاطرنشان کرد: مربیان ایرانی خیلی خوبی داریم و می‌توان از آنها استفاده کرد، اما این موضوع به شرطی است که مسئولان قدرتی که به مربی خارجی می‌دهند به ایرانی‌ها هم بدهند.

دریافت کننده والیبال ایران درمورد آرمان تیم ملی و صعود به جمع 4 تیم برتر المپیک، عنوان کرد: مسئولان فدراسیون باید امکانات را زیاد کنند تا تیم شخصیت حضور در جمع 4 تیم برتر المپیک را پیدا کند. به هر حال باید همچون سایر تیم‌هایی که در جمع برترین‌ها قرار می‌گیرند، شرایط و امکانات برای تیم ایران هم فراهم باشد.

قائمی درمورد اینکه برخی تیم‌های ملی تمرینات خود را شروع کرده‌اند، اما تیم ایران هنوز سرمربی هم ندارد، گفت: همه می‌دانند که کرونا چه بلایی سر رشته‌ها و مسابقات ورزشی آورد. شرایط جهان با شیوع این ویروس بهم خورد. هر تیمی هم که تمرینات خود را شروع کرده قطعاً در شرایط خاص پیش رفته است.

وی افزود: در بین تمام کشورهای جهان، کشور ما شرایط خاص تری داشت. کرونا باعث شد تا خیلی از عزیزان‌مان را از دست بدهیم. با تمام این شرایط ماهی هر زمانی که از آب بگیریم تازه است. ابتدا باید ذهنیت‌ها را آماده کرد تا بازهم شاهد موفقیت‌های تیم ملی باشیم. یکی از زیبایی‌های ورزش این است که هیچ چیز در آن قابل پیش بینی نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول