اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

نشست سران قبایل قرقیزستان در آستانه انتخابات

جلسه‌ای برای اطمینان از برقراری صلح و ثبات در زمان برگزاری انتخابات و رقابت‌های انتخاباتی و پیشگیری از اختلافات قومی در مجلس قرقیزستان تشکیل شد.

نشست سران قبایل قرقیزستان در آستانه انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، جلسه‌ای برای اطمینان از برقراری صلح و ثبات در زمان برگزاری انتخابات و رقابت‌های انتخاباتی و پیشگیری از اختلافات قومی در مجلس قرقیزستان تشکیل شد.

این جلسه با حضور نمایندگان دفتر رئیس جمهوری قرقیزستان، نمایندگان تام الاختیار دولت جمهوری قرقیزستان در مناطق اوش، جلال آباد و باتکن، نماینده وزارت امور داخلی جمهوری قرقیزستان، نماینده کمیته دولتی امنیت ملی جمهوری قرقیزستان، رؤسای انجمن های عمومی قومی از شعب مناطق اوش، جلال آباد و باتکن تشکیل شد.

در شهر اوش، آژانس دولتی خودگردان محلی و روابط بین قومی زیر نظر دولت جمهوری قرقیزستان (GAMSUMO) در چارچوب اجرای یک پروژه مشترک با دفتر برنامه سازمان همکاری‌های اروپا در بیشکک جلسه‌ای به منظور حمایت از وجود سیستم واکنش سریع برای پیشگیری از درگیری تشکیل شد. 

بنابر این گزارش، در این جلسه موضوعاتی در مورد تقویت وحدت مردم و روابط بین اقوام در جمهوری قرقیزستان و کسب اطمینان از صلح و ثبات در روند پیش از انتخابات مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این نشست، حاضران در مورد اوضاع اقوام در کشور و توسعه هویت مدنی در قرقیزستان تبادل نظر کردند.
انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول