اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مسأله‌محوری در بسیج دانشجویی به‌طور جدی دنبال می‌شود

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: رویکرد تحولی بسیج دانشجویی، مسأله‌محوری بوده و در یک سال گذشته در این مسیر گام برداشته است.

مسأله‌محوری در بسیج دانشجویی به‌طور جدی دنبال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، محمدامین بخشیان، مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان شنبه‌شب در نشستی با شماری از دانشجویان بسیجی شاهرود، با تأکید بر اینکه رسالت مهم بسیج دانشجویی، کادرسازی برای انقلاب اسلامی و تربیت کادر و نیروی انقلابی و ارزشی است، گفت: جایگاه بسیج دانشجویی مبتنی بر شاخص‌هایی است که سبب رفعت آن شده است.

او با بیان اینکه در زبان امامین انقلاب آنجا که ایجاد تمدن اسلامی و هسته‌های مقاومت می‌شود، سخن از بسیج دانشجویی است، افزود: مقام معظم رهبری با شکل دادن جلسات سالانه دانشجویی، جایگاه بسیج دانشجویی را رفیع می‌دانند.

او تصریح کرد: ما در برهه حاضر با رویکرد تحولی در مجموعه بسیج دانشجویی مواجه هستیم و رویکرد اصلی، مسأله‌محوری بوده و در یک سال گذشته، بسیج دانشجویی در این مسیر گام برداشته است.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان بیان کرد: مقام معظم رهبری در تمام فرمایشات خود به‌ویژه در هفته بسیج و دیدار دانشجویی، به تصریح تأیید و تشویق کردند که رویکرد مسأله‌محوری را دانشجویان پیگیری کنند.

بخشیان افزود: تأکید چندساله بر زمین مانده رهبر انقلاب توسط بسیج دانشجویی در یک سال گذشته با جدیت دنبال می‌شود و در این راستا نیاز به دگرگونی در نگرش برای مواجهه‌های سخت هستیم.

او بر لزوم تعامل بسیار خوب، سازنده، هماهنگ و هم‌افزا با دانشگاه‌ها و مجموعه‌های داخلی سپاه و فهم درست و مشترک با ناحیه دانشجویی استان توسط دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تأکید کرد و گفت: نقش بسیج دانشجویی در محور قرار گرفتن در برنامه‌ها، استفاده از سرمایه انسانی و بسترسازی رشد و تکامل بسیجیان در میدان مجاهدت بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان با تقدیر از فعالیت‌های جهادی و با اخلاص مسؤول سابق دفتر بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود، برای مسؤول جدید توفیق و حرکت در مسیر رشد و تعالی بسیج دانشجویی آرزو کرد.

انتهای پیام/74036/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول