اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

واکنش‌های مجازی به اعترافات نوید افکاری هنگام بازسازی صحنه قتل

در پی انتشار فیلم اعترافات نوید افکاری هنگام بازسازی صحنه قتل و تصاویر دوربین‌های مداربسته از صحنه قتل، فعالان فضای مجازی دست به توئیت شدند.

واکنش‌های مجازی به اعترافات نوید افکاری هنگام بازسازی صحنه قتل

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: چند وقت پیش بوده که پس از اجرای حکم قصاص مصطفی صالحی قاتل شهید سجاد شاه‌سنایی، «بی‌بی‌سی فارسی» و «ایران اینترنشنال» به عنوان ابزار رسانه‌ای اشرار و تروریست‌ها وارد معرکه شدند و طبق معمول با عوض کردن جای جلاد و شهید و قلب واقعیت، در جهت مظلوم‌نمایی و تطهیر یک قاتل اقدام کردند.

در ادامه همان پروژه، مجدد، به بهانه پرونده جدیدی، همان خط مشی اجرا شده است. شبه رسانه‌های معاند با سردستگی بی‌بی‌سی فارسی و اینترنشنال در تازه‌ترین نمونه پروژه خود با کلید واژه «کشتی‌گیر» برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب، به سراغ پرونده فردی به نام نوید افکاری رفته‌اند؛ قاتلی که یک شهروند بیگناه را به طرز فجیعی به قتل رسانده است.

قتل کارمند سازمان آب منطقه‌ای توسط نوید افکاری

ساعت ۲۳ روز ۱۱ مردادماه سال ۹۷ بود که فردی از کارمندان سازمان آب منطقه‌ای شیراز در محله شاه داعی الله و مقابل درب منزل خود، با چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفت قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

مرحوم ترکمان از کارمندان سازمان آب منطقه‌ای شیراز و دارای دو فرزند دختر خردسال و یک پسر نوجوان بود.

پدر مرحوم ترکمان پس از وقوع حادثه و حضور در مرجع انتظامی، اظهار داشت فرزندش بعد از فراغت از امور شغلی در حال بازگشت به منزل بوده با چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفته و در نهایت به جهت صدمات وارده فوت جان خود را از دست داد؛ بنابراین گزارش، پزشکی قانونی ضمن معاینه از جسد مقتول، علت مرگ را خونریزی شدید متعاقب بریدگی عروق حیاتی گردن، در اثر اصابت جسم نوک تیز و برنده اعلام کرد.

بازبینی فیلم دوربین مداربسته و بازداشت متهم

تحقیقات در خصوص این پرونده قتل ادامه داشت تا اینکه با بازبینی فیلم دوربین مداربسته واقع در خیابان محل تعقیب مقتول، شخصی به نام نوید افکاری در خصوص این پرونده به عنوان متهم دستگیر شد.

براساس اطلاعات موجود در پرونده، متهم پس از دستگیری، در بدو تحقیقات اعلام می‌کند «مقتول را با دوستم تعقیب کردم و در حالی که من ترک موتور نشسته بودم با چاقو اقدام به قتل مقتول کردم». همچنین متهمان پرونده، در پلیس آگاهی و مرحله دادرسی با دست خط خود به تفصیل اقرار به جرم انتسابی کرده‌اند. علاوه بر این، شاهدی که متهمان دقایقی بعد از قتل اقدام به تشریح ماجرا نزد وی کرده‌اند به صراحت ادای شهادت کرده است.

 

 


حال در پی انتشار فیلم اعترافات نوید افکاری هنگام بازسازی صحنه قتل و تصاویر دوربین‌های مداربسته از صحنه قتل، فعالان فضای مجازی دست به توئیت شدند و نسبت به این اعترافات واکنش نشان دادند که برخی از این واکنش‌ها را در ادامه می‌خوانید.

 

▪️‏همینطور که می‌بینید نوید افکاری داره تحت شکنجه اعتراف می‌کنه. همه اون قتل و سرقت و ضرب و جرح و ترور و این چیزا هم تحت شکنجه انجام داده بود بیچاره :( 

💬 آدم

 

▪️‏طرف خودش اعتراف به قتل کرده، بازسازی صحنه جرم کرده، با هزارتا ترفند میخواسته رد گم کنه بعد هشتگ میزنن که نباید ‎#نوید_افکاری اعدام بشه چون مادر داره!
ولی نمیگن اونی که به قتل رسید هم پدر و مادر داره هم همسر و هم سه تا بچه که یتیم شدن

💬 فامیل دور 

 

▪️‏بهاره جان لطفا با این کپشن برو
وکیل تعیینی نوید افکاری رو شکنجه کردن آوردن جلو دوربین میگه نوید حاضر نشد بره پزشکی قانونی 
به آثار شکنجه روی موها، یقه، چشم ها و صدای لرزان جمشیدی (وکیل) دقت کنید...

💬 فرشید سلطانی

 

▪️‏حقیقتا فقط کافیه "انسان" باشی تا با دیدن پدر و مادر و خانواده مقتول،دلت به درد بیاد.
نمیدونم واقعا اینایی که ‎#اعدام_نکنید میزنن،چین؟ :)

💬 reza zarei

 

▪️‏چرا هرکی با چاقو میزنه مامور قانون رو میکشه اخرش bbc و ایران اینتر نشنال  میگن بی گناهه؟

💬 دکتر جاهل

 

▪️‏انسان نیست کسی که برای مادر ‎#نوید_افکارى مرثیه سرایی کرده و از این اشک‌های پدر و مادر مقتولش چیزی نگوید...

💬 حسام الدین کاظمی

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول