اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تقاطع غیرهمسطح یادگار امام تکمیل می‌شود/انسداد ورودی اتوبان زنجان به جاده اسماعیل‌آباد

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از انسداد رمپ ورودی از اتوبان قزوین-زنجان به جاده اسماعیل‌آباد در راستای تکمیل ضلع شمال تقاطع غیرهمسطح یادگار امام خبر داد.

تقاطع غیرهمسطح یادگار امام تکمیل می‌شود/انسداد ورودی اتوبان زنجان به جاده اسماعیل‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین؛ شیما زرآبادی‌پور سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اظهار کرد: در راستای تکمیل ضلع شمال تقاطع غیرهمسطح یادگار امام، رمپ ورودی از اتوبان قزوین-زنجان به جاده اسماعیل‌آباد به طول 350 متر از مقابل مجتمع پنجم اسفند تا میدان اسماعیل‌آباد مسدود می‌شود.

او افزود: این انسداد مسیر طبق اعلام معاونت فنی و عمرانی شهرداری، در ماه جاری آغاز می‌شود و بازگشایی آن در کمتر از یک ماه صورت می‌گیرد.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین ادامه داد: به منظور پیشبرد پروژه در عین حفظ رضایتمندی شهروندان، دو مسیر جایگزین برای دسترسی به شهر در نظر گرفته شده که یکی از این آنها از سمت اتوبان به میدان مقابل تالار شهر و دیگری از اتوبان، بعد از مسیر مسدود شده از سمت مجتمع آفتاب درخشان صحرا است.

به گفته زرآبادی‌پور؛ در حال حاضر نیز برای اجرای فاز نخست این طرح، باند شرقی به طول یک‌هزار و 300 متر مسدود شده و زیرسازی و آسفالت آن در حال انجام است که با پایان یافتن و بازگشایی آن، نسبت به انسداد مسیر یاد شده و اجرای فاز دوم اقدام خواهد شد.

او یادآور شد: تقاطع غیرهمسطح یادگار امام به شکل شبدری کامل با چهار رمپ و چهار لوپ طراحی و برای آن تمام دسترسی‌های لازم در نظر گرفته شده است؛ به طوری که رمپ‌های شمالی ارتباط مسافران از شمال بلوار شهید سلیمانی به سمت تهران و زنجان و همچنین مسافران مسیرهای تهران، قزوین و زنجان به سمت اسماعیل‌آباد را فراهم می‌کنند که این دسترسی به ویژه برای استفاده‌کنندگان از ورزشگاه در ایام برگزاری مسابقات مناسب است.

این مسئول اضافه کرد: همچنین رمپ‌های جنوبی، برقرارکننده ارتباط مسافران از زنجان و رشت به سمت دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و یا مرکز شهر قزوین است؛ ضمن اینکه به این ترتیب امکان انتقال ترافیک از جنوب بلوار شهید سلیمانی به سمت تهران و کرج فراهم خواهد شد.

 

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول