اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پرداخت ۹۳ درصد از مطالبات گندمکاران همدان

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان همدان از پرداخت ۹۳.۵ درصدی مطالبات گندمکاران همدان خبر داد.

پرداخت ۹۳ درصد از مطالبات گندمکاران همدان

مسعود بکایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از پرداخت ۹۳.۵ درصدی مطالبات گندمکاران خبر داد و اظهار کرد: روز گذشته مبلغ ۱۱۵ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان گندمکار استان همدان واریز شد.

وی با اشاره اینکه مجموع وجوه پرداختی به یک هزار و ۳۴ میلیارد تومان افزایش یافت گفت: بر همین اساس مطالبات مراکز خرید تضمینی گندمی که فایل اسناد بانکی کشاورزان را تا ۲۳ مرداد ماه تحویل بانک کشاورزی داده‌اند، واریز شده است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان همدان با تاکید به اینکه مبلغ واریزی نسبت به کل مطالبات یعنی یک هزار و ۱۰۶ میلیارد تومان  به  ۹۳.۵ درصد رسیده است خاطرنشان کرد: تا پایان شهریورماه خرید تضمینی گندم توسط مراکز ملکی اداره غله ادامه دارد.

وی از حمایت‌های استاندار و معاون هماهنگی اقتصادی و همکاری‌های جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، اتحادیه و شرکت‌های تعاونی روستایی، آموزش و پرورش، سیلوها و مراکز ذخیره‌سازی گندم، کارخانجات آرد و تمام عوامل نظارتی و اجرائی در سطح استان در این زمینه تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول