اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

موافقت رئیس کل بانک مرکزی با پرداخت تسهیلات ارزی به صنایع خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی با اشاره به تعداد محدود صنایع این استان نسبت به سایر استان‌ها، خواستار ارائه تسهیلات ارزی به صنایع شد که مورد موافقت رئیس ‌کل بانک مرکزی نیز قرار گرفت.

موافقت رئیس کل بانک مرکزی با پرداخت تسهیلات ارزی به صنایع خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در دیدار با رئیس‌کل بانک مرکزی، خواستار ایجاد شعب بانکی در شهرهای جدید استان شد و اظهار کرد: در سال گذشته با عملکرد خوب بانک‌های استان رتبه استان در شاخص محیط کسب‌وکار از ۳۰ به ۱۹ کشوری تقلیل یافته است.

وی با اشاره به جمعیت ۴۴ درصدی روستاییان استان همچنین گفت: وزارتخانه‌ها باید برای تأمین نداشته ها و ایجاد زیرساخت‌ها برای جذب سرمایه‌گذار در استان بیشتر تلاش کنند و از بانک مرکزی خواستار در نظر گرفتن خط اعتباری ویژه جهت پرداخت تسهیلات و افزایش اختیارات مدیران بانکی برای کمک به جهش تولید استان هستیم.

استاندار خراسان شمالی همچنین با اشاره به تعداد محدود صنایع استان نسبت به سایر استان‌ها خواستار ارائه تسهیلات ارزی به صنایع استان شد که مورد موافقت رئیس‌کل بانک مرکزی نیز قرار گرفت.

وی در بخش پایانی سخنان خود خواستار ورود بانک‌های استان به برخی پروژه‌ها به‌ویژه طرح‌های عمرانی حوزه راه جهت سرمایه‌گذاری شد که در این خصوص مقرر شد جلسه‌ای بین بانک مرکزی، وزارت راه و شهرسازی و استانداری خراسان شمالی تشکیل شود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول