اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس اتهامات وزارت دادگستری آمریکا را رد و محکوم کرد

حماس در واکنش به ادعای وزارت دادگستری حماس مبنی بر بازداشت دو نفر به اتهام ارتباط با این جنبش اعلام کرد، این اتهامات باطل در چارچوب طرح برنامه‌ریزی شده دولت آمریکا برای نابودی مسأله فلسطین و مقاومت آن است.

حماس اتهامات وزارت دادگستری آمریکا را رد و محکوم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش حماس در واکنش به اتهامات آمریکا اعلام کرد، گروه موسوم به «بوگالو» را نمی‌شناسد و این اتهامات را تلاشی برای تخریب چهره حماس به درخواست رژیم صهیونیستی و سران افراطی می‌داند.

بر اساس گزارش وبگاه «الامد»، این جنبش ضمن محکوم کردن اتهامات مذکور، تصریح کرد: حماس یک جنبش آزادیبخش ملی فلسطینی است که مبارزه آن تنها علیه رژیم اشغالگر اسرائیل در فلسطین است و در امور هیچ کشوری مداخله نمی‌کند؛ حماس در طول تاریخ خود هیچ قصدی برای توسل به خشونت علیه آمریکا نداشته است.

حماس تأکید کرد، این اتهامات باطل در چارچوب طرح برنامه‌ریزی شده دولت آمریکا برای نابودی مسأله فلسطین و مقاومت آن است تا حمایت بیشتر لابی صهیونیست در تبلیغات انتخاباتی را کسب کند.

این جنبش فلسطین در ادامه با سیاهپوستان آمریکایی نیز ابراز همدردی کرد و افزود، امیدوار است روزی برسد که حقوق آنها و حقوق ملت فلسطین به رسمیت شناخته بشود.

وزارت دادگستری حماس دیروز (شنبه) اعلام کرده بود، «مایکل سولومون» ۳۰ ساله و «بنجامین تیتر» ۲۲ ساله از اعضای گروه موسوم به بوگالو را به اتهام ارتباط با حماس و حمایت از این جنبش با مال و سلاح بازداشت کرده است.

 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول