اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دشمنان دلخوش به حمایت از جزیره‌ای ناشناخته هستند ولی در برابر دنیای آنها ایستاده‌ایم

نماینده سنندج در مجلس گفت: این روزها دشمنان کینه توز ما مدام در حال شکست هستند؛ پیش از این اجماع جهانی را به خاطر زورگویی برعلیه ما به کارگیری کردند، ولی اکنون کارشان به جای رسیده که دلخوش به حمایت جزیره‌ای ناشناخته شده‌اند.

دشمنان دلخوش به حمایت از جزیره‌ای ناشناخته هستند ولی در برابر دنیای آنها ایستاده‌ایم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محسن فتحی نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 16 شهریور ) در جلسه علنی و در نطق میان دستور اظهار داشت: شرایط امروز ما در کشور بی مناسبت با سیره عملی قیام عاشورا نیست زیرا تاریخ همواره در حال تکرار است و تاوان فراموشی زیانبار و موجبات خسارت بار خواهد بود.

وی افزود: ایستادن در مقابل زورگویان امروزی و متعاقب آن تحریم‌های ظالمانه ایادی استکبار به سرکردگی امپریالیسم جهانی، همان تن دادن به عزت است و تسلیم در مقابل آنها چیزی جز نفوذ صهیونیسم و استکبار در پی نخواهد داشت. 

نماینده سنندج در مجلس تصریح کرد: این روزها دشمنان کینه توز ما مدام در حال شکست هستند؛ پیش از این اجماع جهانی را به خاطر زورگویی برعلیه ما به کارگیری گرفتند، ولی اکنون کارشان به جای رسیده که دلخوش به حمایت جزیره‌ای ناشناخته شده‌اند.

فتحی اظهار داشت: اگر دشمنان با پروژه نفوذ و استحاله به منطقه آمدند، ما وسعت تمام دنیا را محلی برای عرض اندام خود می‌دانیم تا جایی که از روی درماندگی به صراحت از نفوذ ایران در ساختار انتخاباتی خود ناله و شکایت دارند. 

وی گفت: پروژه ایران هراسی در بین کشورهای جهان اکنون معنایی ندارد و به ناچار به ایران هراسی در میان ملت آمریکا رسیده‌اند.

نماینده مردم سنندج در مجلس اظهار داشت: باید با اصلاح رویه‌های معمول و نگاهی دور اندیشانه یاس و نگرانی‌ها را تبدیل به روندی رو به بهبود و در نهایت به حکمرانی مفید منجر گرداند، ما دیگر حق نداریم تمامی مسئولیت اوضاع بد جامعه را به گردن دیگران بیاندازیم با نگاهی به شعارهای رهبر فرزانه در سال‌های گذشته نباید خود را مورد بازخواست و مواخذه قرار دهیم. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول