اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دشتی: سال خوبی نداشتم و عقب افتادم/ به احتمال زیاد از استقلال جدا می‌شوم+ فیلم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: امسال سال خوبی نداشتم و از نظر فوتبالی عقب ماندم و دوست دارم به جایی بروم که فقط بازی کنم.

دشتی: سال خوبی نداشتم و عقب افتادم/ به احتمال زیاد از استقلال جدا می‌شوم+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی دشتی پس از خروج از باشگاه استقلال اظهار داشت: امسال سال خوبی برای من نبود با این که هواداران خوبی داشتیم و از من خیلی حمایت کردند اما از نظر فوتبالی عقب ماندم و دوست دارم به جایی بروم که فقط بازی کنم و کاری هم به حواشی و چیزهای دیگر ندارم. برای باشگاه بزرگ استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد اینکه با اعضای تیم مشکل داشته، گفت: نه من هیچ مشکلی با هیچ بازیکنی نداشتم. همه رفیقان من هستند و همه را دوست دارم. ان شاالله هرکجا هستند موفق باشند. از هواداران هم تشکر می‌کنم که یکسال از من حمایت کردند ولی متاسفانه نتوانستم جوالب حمایت هایشان را بدهم. امیدوارم در فرصتی دیگر جبران کنم.

دشتی در مورد جلسه امروز عنوان کرد: در جلسه امروز با مدنی صحبت کردم. سعادتمند کمی گرفتار بود. ان شاالله فردا دوباره به باشگاه می‌آیم.  به احتمال زیاد جدا می‌شوم. 

این بازیکن در مورد اینکه پیشنهاد داخلی دارد یا خارجی، گفت: ان شاالله رضایتنامه‌ام را بگیرم و بعد ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول