اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پیگیری استاندار برای تأخیر در بازگشایی مدارس

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نامه‌ای برای تاخیر در بازگشایی مدارس به دلیل وضعیت صعودی شیوع ویروس کرونا در استان به دبیرخانه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا ارسال می‌شود و تا وصول جواب روند آموزش به همین منوال طی شود.

پیگیری استاندار برای تأخیر در بازگشایی مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اقبال عباسی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا گفت: گزارشات نظارت ماموران بهداشت به صورت منظم به فرمانداران و آموزش و پرورش هر منطقه اطلاع داده شود و سناریو‌های آموزشی بر اساس این گزارشات پیش برود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نامه‌ای برای تاخیر در بازگشایی مدارس به دلیل وضعیت صعودی شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری به دبیرخانه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا ارسال می‌شود و تا وصول جواب به همین منوال روند آموزش طی شود.

برخورد با مسؤولان در صورت عدم رعایت بهداشت در مدارس

وی تاکید کرد: نظارت‌ها باید در خصوص مدارس با جدیت پیگیری و تشدید شود و در هر شهرستان در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها با مسؤولان مربوطه برخورد می‌شود.

عباسی با بیان اینکه همواره ارائه خدمات آموزشی از وظایف نظام جمهوری اسلامی و دولت است، خاطرنشان کرد: ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا توانایی درخواست تعطیلی مدارس بعضی از مناطق پرخطر را به طور موردی دارد اما باید به فکر آموزش و تعلیم دانش‌آموزان به خصوص مقطع اول دبستان که عملا توانایی استفاده از فضای مجازی را ندارند هم باشیم.

وی عنوان کرد: تمامی تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا مقطعی است و با وضعیت حال حاضر استان ممکن است تغییر کند.

بسترسازی برای آموزش مجازی تقویت شود
 
این مسؤول ادامه داد: آموزش‌های مجازی باید تقویت و تبلیغ شوند و بسترسازی برای آموزش مجازی باید افزایش یابد.

وی تاکید کرد: هر روز از نظارت مراکز آموزشی سطح استان گزارشی به فرمانداران و مدیران مدارس داده شود و شهرداران در خصوص نظارت بر سرویس‌های حمل و نقل عمومی جدیت بیشتری به خرج دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تا یک‌شنبه هفته‌ آینده که مجددا ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا تشکیل می‌شود تمامی حاضران در جلسه توجه و دقت به نقطه ضعف‌ها و قوت‌های بازگشایی مدارس در این هفته داشته باشند و جمع‌بندی نظرات خود را در هفته بعدی ارائه دهند.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول