اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ثبت بیش از 15 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از ابتدای مردادماه امسال تا 15 شهریورماه 15 میلیون و 437 هزار و 821 تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است، گفت: میزان ترددهای استان در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4/9 درصد کاهش داشته است.

ثبت بیش از 15 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

عزیزالله روشن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه از ابتدای مردادماه امسال تا 15 شهریورماه 15 میلیون و 437 هزار و 821 تردد در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری ثبت شده است، گفت: این در حالی است که سال گذشته در همین بازه زمانی 16 میلیون و 232 هزار و 879 تردد در محورهای استان داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: میزان ترددهای استان از ابتدای مردادماه تا 15 شهریورماه جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4/9 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه از میزان کل ترددهای استان از یکم مردادماه تا 15 شهریورماه یک میلیون و 551 هزار و 524 تردد ورودی به استان داشته‌ایم که سال گذشته در مدت مشابه دو میلیون و 179 هزار و 669 تردد ورودی ثبت شده است، افزود: این آمارها نشان از کاهش 28/8 درصدی ترددهای ورودی به استان را دارد.

روشن در ادامه توضیح داد: از یکم مردادماه امسال تا 15 شهریورماه جاری یک میلیون و 525 هزار و 110 تردد خروجی در محورهای مواصلاتی استان داشته‌ایم که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته که دو میلیون و 128 هزار و 446 تردد بوده است کاهش 28/3 درصدی را نشان می‌دهد.

وی گفت: محور شهرکرد به فرخشهر و بالعکس بیشترین و محور ناغان به سدکارون چهار کمترین تردد را داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، از رانندگان وسایل نقلیه درخواست کرد تا هنگام رانندگی در محورهای مواصلاتی استان از سرعت مطمئنه استفاده و از هرگونه سبقت و تخلف رانندگی خودداری کنند.

انتهای پیام/68024

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول