اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ایده‌ای خلاقانه برای نویسندگی، «نگارش جمعی کتاب در اینستاگرام»

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: پویش «نگارش جمعی در اینستاگرام» با موضوع ارسال ۱۱۰ جمله تاثیرگذار پیرامون؛ محرم، امام حسین (ع) و یاران باوفایش در فضای اینستاگرامی برگزار می‌شود.

ایده‌ای خلاقانه برای نویسندگی، «نگارش جمعی کتاب در اینستاگرام»

معصومه حسنی‌خونسار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از  طرح خلاقانه و ابتکاری در اداره کل کتابخانه عمومی استان خبر داد و از آن با عنوان نگارش جمعی کتاب در اینستاگرام یاد کرد.

وی ادامه داد: معمولا نویسندگان هستند که طبق توافقاتی، با یکدیگر کار گروهی انجام می‌دهند و کتابی را منتشر می‌کنند و یا به تنهایی کتابی را منتشر می‌کنند که در این کار فرهنگی ما تصمیمی داریم با فراخوان صورت گرفته همه با هم به صورت گروهی چند نفره کتابی را با 110 جمله تاثیرگذار پیرامون محرم، امام حسین (ع) و یاران باوفایش بنویسیم.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه مهلت ارسال آثار را تا پایان اربعین حسینی اعلام کرد و افزود: هرکس پنج جمله ناب در مورد محرم و موضوعات مذکور دارد می‌تواند به نشانی ما در اینستاگرام به آدرس‌های kermanshah_pl@ صفحه اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه و dr.khaiat_zanjan@ صفحه مدیر انتشارات بنیان مرصوص، در فضای مجازی ارسال کند و تا با گردآوری جملات و داوری در نهایت در کتاب جمع‌نوشت که در واقع توسط جمعی با هم نوشته می‌شود‌، به چاپ برسد.

وی با بیان اینکه چاپ جملات برگزیده با نام نویسنده صورت می‌گیرد، گفت: گواهی شرکت در طرح داده و نویسندگان در فضای مجازی معرفی می‌شوند و یک کتاب را به صورت رایگان و بدون دریافت هزینه در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول