اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

لزوم ایجاد راه دسترسی مناسب به سایت گردشگری اکباتان

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: راه‌ و شهرسازی استان همدان باید بر اساس مبحث فنی هر چه سریعتر نسبت به ایجاد راه دسترسی مناسب به سایت گردشگری اکباتان اقدام کند.

لزوم ایجاد راه دسترسی مناسب به سایت گردشگری اکباتان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کامران گردان ظهر امروز در بازدید میدانی کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا ضمن قدردانی از همت جهادی شهرداری منطقه ۲ در راستای عمران و‌ آبادانی منطقه اظهار کرد: یکی از سیاست‌های شورای پنجم و مدیریت‌ شهری در مناطق مختلف شهر همدان، توسعه سرانه فضای سبز بوده که شهرداری منطقه ۲ در این راستا ضمن به‌کارگیری همت مضاعف، طرح استانی بوستان جنگلی ۲۴۳ هکتاری اکباتان را در اولویت قرار داده است.

وی گفت: احداث بوستان ۲۴۳ هکتاری اکباتان جزو یکی از برترین طرح‌های فرامنطقه‌ای در حوزه مدیریت‌ شهری محسوب می‌شود که زمینه لازم را برای استقبال هر چه بیشتر گردشگران فراهم خواهد کرد و فضای مناسبی برای این منطقه ایجاد خواهد شد تا مردم بتوانند از خدمات موجود در این پارک بهره‌مند شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه توسعه شهر همدان در حوزه گردشگری تعریف شده است، اظهار کرد: مدیریت‌شهری همدان در راستای جذب گردشگر و فراهم ساختن زیرساخت‌های گردشگری، فراتر از وظایف خود عمل کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها راه دسترسی این سایت گردشگری، روستای تفریجان است؛ اظهار کرد: این مسیر علاوه بر ایجاد مشکلات مختلف برای اهالی روستا، برای بارگذاری ورود و خروج گردشگران منطقی نیست؛ از این‌رو اداره کل راه‌ و شهرسازی استان باید بر اساس مبحث فنی هر چه سریعتر نسبت به ایجاد راه دسترسی مناسب به سایت گردشگری اکباتان، اقدام کند.

گردان اظهار کرد: بهره‌برداری از طرح بزرگ سایت گردشگری اکباتان، اقدام ماندگاری خواهد بود که شورای شهر همدان تمام هم و غم خود را در این حوزه به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول