اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

تقاضای تبدیل وضعیت کارگزاران روستایی در هیأت مدیره مخابرات در حال بررسی است

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در واکنش به تجمع تعدادی از کارگزاران روستایی گفت: خواسته کارگزاران روستایی کشوردر رابطه با دریافت کامل مزایا و تبدیل وضعیت به کارمند رسمی در چارچوب قانون کار و مقررات و مصوبات هیأت مدیره در حال بررسی است.

تقاضای تبدیل وضعیت کارگزاران روستایی در هیأت مدیره مخابرات در حال بررسی است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس ، امروز تعدادی از کارگزاران روستایی شرکت مخابرات در اعتراض به تبدیل وضعیت قراردادی که اکنون براساس آن مشغول به فعالیت هستند در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. این نیروهاکارگزاران روستایی تقاضای تبدیل وضعیت به نیروی رسمی شرکت مخابرات را دارند که دراین رابطه درخواست این نیروها را از شرکت مخابرات جویا شدیم که مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران به مطالبات کارکزاران روستایی پاسخ داد.

محمدرضا بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با فارس، در واکنش به تجمع تعدادی از کارگزاران روستایی شرکت مخابرات، گفت: امروز تعدادی از کارگزاران دفاتر مخابراتی در روستاهای کشور با تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی، خواستار دریافت مزایای کامل و تبدیل وضعیت به کارمند رسمی این شرکت شدند. 

وی افزود: در پاسخ به خواسته کارگزاران روستایی باید بگویم تقاضای آنان در چارچوب قانون کار،‌ مصوبات و هیأت مدیره در حال بررسی است که امیدواریم پس از بررسی کارشناسانه تقاضای آنان، نتیجه مطلوب حاصل شود. 

بیدخام تصریح کرد: با توجه به اینکه جلسات متعددی با نمایندگان کارگزاران روستایی در خصوص درخواست‌های آنها داشته‌ایم، اکنون نیز این آمادگی وجود دارد تا با آنها برای رفع مشکلات و ابهامات جلسات برگزار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول