اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

زنده روح: قلعه‌نویی نیازی به تعریف و تمجید ندارد/ مذاکرات مثبتی با باشگاه گل‌گهر داشتم

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: امیر قلعه‌نویی نیاز به تعریف و تمجید ندارد و امیدوارم بتوانم امسال از تجربیات او استفاده کنم.

زنده روح: قلعه‌نویی نیازی به تعریف و تمجید ندارد/ مذاکرات مثبتی با باشگاه گل‌گهر داشتم

احمدرضا زنده‌روح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پایان فصل نوزدهم به همراه تیم گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: نیم فصل دوم سختی را در کنار گل‌گهر بودم. به خاطر جایگاه و شرایطی که تیم داشت حساسیت زیادی روی ما بود و خدا را شکر توانستیم با همه سختی‌هایی که وجود داشت و اتفاقاتی که افتاد در لیگ برتر حفظ سهمیه کنیم و تیم را نگه داریم. فکر می‌کنم به هدفی که مدنظر همه ما بود رسیدیم واین اتفاق خوشایندی برای تک تک ما بود.

وی در مورد کار کردن با مجید جلالی عنوان کرد: مجید جلالی مربی باتجربه‌ای است. او زحمات زیادی کشید و کار کردن با او برای من تجربه خوبی بود. امسال هم امیدوارم اگر در خدمت امیر قلعه‌نویی بودم بتوانم از تجربیات او استفاده کنم. قلعه‌نویی نیاز به تعریف و تمجید من و امثال من ندارد. امیدوارم امسال اتفاقات خوبی برای باشگاه گل‌گهر و مردم سیرجان بیفتد.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر در مورد حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت این تیم تصریح کرد: قلعه‌نویی مربی بزرگ و پرافتخاری است که هر کسی دوست دارد در کنارش کار کند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و امیدوارم بتوانم همکاری خوبی با او داشته باشم.

زنده روح در مورد ادامه همکاری با تیم گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: واقعا هنوز چیزی معلوم نیست. اول باید با باشگاه صحبت کنم و بعد تصمیم بگیرم که بمانم یا جدا شوم. با باشگاه صحبت‌هایی انجام دادم که خدا را شکر مثبت بوده، با این حال هنوز نتوانستم به صورت حضوری با مدیران باشگاه دیدار کنم. فعلا نمی‌توانم در این مورد صحبتی داشته باشم و باید ببینیم در ادامه چه اتفاقاتی می‌افتد. 

وی در مورد اینکه پیشنهادات دیگری برای فصل آینده دارد، گفت: پیشنهاداتی دارم اما اولویتم گل‌گهر است. اول باید با باشگاه صحبت کنم و بعد از آن تصمیم بگیرم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول