اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

جاودانی: الهامی می داند چه کار کرده که پیش داوری می کند/وی باید تا 48 ساعت دفاعیات خود را ارائه کند

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: گزارش مربوط به اتفاقات فینال جام حذفی امروز آمد اما شاید خود الهامی بهتر می‌داند چه حرکاتی انجام داده که طبق آن می گوید احتمال دارد برای وی حکم محرومیت صادر شود.

جاودانی: الهامی می داند چه کار کرده که پیش داوری می کند/وی باید تا 48 ساعت دفاعیات خود را ارائه کند

رضا جاودانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه شنیده می‌شود ساکت الهامی به دلیل حکم کمیته انضباطی علیه وی از تیم تراکتور تبریز جدا می‌شود، اظهار داشت: گزارش مربوط به اتفاقات فینال جام حذفی امروز به کمیته انضباطی آمد اما شاید خود الهامی بهتر می‌داند چه حرکاتی انجام داده است که طبق آن می‌گوید احتمال دارد برای وی حکم محرومیت صادر شود.

وی افزود: نمی‌دانم الهامی دست پیش را گرفته یا اینکه علم غیب دارد. با این وجود این کار چندان جالب نیست. ما امروز گزارش مربوط به فینال جام حذفی را دریافت و آن را مطالعه کردیم. ابلاغیه‌ای هم برای الهامی صادر شد تا در صورت تمایل از خودش دفاع کند.

وی خاطرنشان کرد: پس از طی این فرآیند باید دید اعضای کمیته انضباطی چه رأی برای وی صادر می‌کنند. البته طبق ابلاغیه ما نیازی به حضور وی در کمیته انضباطی نیست بلکه می‌تواند مستندات خود را به شکل مکتوب در اختیار اعضای کمیته قرار بدهد. 

جاودانی اضافه کرد: نمی‌دانم استوری ای که شب گذشته در صفحه شخصی الهامی منتشر شد روی چه اساسی بوده و آیا این استوری را خودش منتشر کرده است. اما پیش‌داوری وی نسبت به رأی کمیته انضباطی برداشت شخصی‌اش بوده است. البته الهامی بهتر می‌داند چه کاری انجام داده است. 

وی افزود: الهامی مدتی قبل به دلیل اخراج در یک بازی به کمیته انضباطی آمد و به ما قول داد دیگر چنین تخلفاتی را مرتکب نشود. حتی جو کمیته انضباطی را مثبت دید. می‌خواستیم به این مربی کمک کنیم. آیا اتفاق‌هایی که در بازی جام حذفی دیدید، در فوتبال اروپا و خارج از کشورمان هم مشاهده می‌کنید؟

عضو کمیته انضباطی ادامه داد: تا صبح امروز هیچ اقدامی درباره الهامی انجام نداده بودیم اما پس از دریافت گزارش‌ها، ابلاغیه وی را به دبیرکل فدراسیون ارسال کردیم تا آن را به باشگاه تراکتور ابلاغ کند. از امروز هم الهامی ظرف 48 ساعت فرصت دارد دفاعیات خود را ارائه بدهد.

جاودانی درباره احتمال محرومیت شش ماهه ساکت الهامی گفت: طبق قانون نمی‌توانم درباره پرونده‌ای که در جریان است صحبت کنم. کمیته انضباطی پنج عضو دارد و پس از جمع‌آوری نظرات تمام اعضا حکم مقتضی صادر می‌شود. در ماده 55 آئین‌نامه انضباطی هم درباره جرائم مربوط به تخلفات این چنینی مواردی ذکر شده است.

وی ادامه داد: آنچه در تصاویر تلویزیونی دیده‌اید ما هم دیده‌ایم اما موارد دیگری که در دوربین‌های تلویزیونی مشخص نیست به ما گزارش شده و پس از جمع‌آوری گزارش‌ها و شنیدن اظهارات الهامی تصمیم می‌گیریم چه اتفاقی بیفتد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول