اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گل‌محمدی: در پرسپولیس فقط دروغ شنیده‌ایم/نتیجه نگیریم من زیر سوال می‌روم نه رسول پناه!+فیلم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران را نمی‌خواهم ناراحت کنم اما مشکلاتی داریم که قابل بیان نیست و فقط دروغ شنیده‌ایم.

گل‌محمدی: در پرسپولیس فقط دروغ شنیده‌ایم/نتیجه نگیریم من زیر سوال می‌روم نه رسول پناه!+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته پیش تمرینات را بعد از چند روز استراحت شروع کردیم و درگیر نقل و انتقالات هم بودیم. با توجه به اتمام مسابقات باید خودمان را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کردیم. دو ماموریت داشتیم حفظ بازیکنان قدیمی که تیم را قهرمان کردند و جذب بازیکنان جدید.

وی ادامه داد: برخی بازیکنان مثل استوکس، علیپور و ترابی جدا شدند و مصدوم هم داشتیم. انرژی زیادی در این هفته از ما گرفته شد و اکثر تمرینات ما ناقص و بدون حضور کامل بازیکنان بود. بشار رسن امروز به تمرین می‌آید اما بازیکنان خوبی مثل ترابی و علیپور را از دست دادیم که دوست داشتیم در کنارمان باشند و در آسیا بازی کنند و از آنها تشکر می‌کنیم. یک سری مشکلات نقل  و انتقالاتی باعث شد که تمرین کاملی با بازیکنان نداشته باشیم. ذهن هواداران را نمی‌خواهم ناراحت کنم اما مشکلاتی داریم که قابل بیان نیست. 

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: باید بعد از اتمام لیگ تمرکزمان روی تمرینات باشد و آنقدر دیر جنبیدیم و معطل کردیم که این اتفاقات برایمان افتاد. در نقل و انتقالات باید دنبال بازیکن باشیم، یک هفته دیگر بازی داریم اما هنوز تمرین کاملی با بازیکنان نکرده‌ایم و تیم های رقیب بازیکنان خوب برزیلی گرفته‌اند که به اندازه دو فصل بودجه ما دستمزد می‌گیرند. ما یک سری مشکلات پیش پا افتاده داریم حل نشده و فقط دروغ شنیدیم. بعد از آسیا هم نامه عدم همکاری‌ام را به باشگاه می‌‌فرستم. فقط در این چند وقت دروغ شنیدیم و تیم خیلی اذیت شد وهیچ کدام مان تمرکز تمرینی نداریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد بحث های مدیریتی باشگاه گفت: در این بحث ها زیاد وارد نمی شوم  اما دربحث نقل و انتقالاتی ضعیف عمل کردیم و به جای تمرکز روی تمرین فقط روی حاشیه هستیم و  در مورد اینکه بازیکن بگیریم یا نگیریم صحبت می‌کنیم.

وی در مورد اینکه رسول پناه در تلویزیون گفت موضع ما و بازیکنان یکی است و ناراحتی آنها از من نیست گفت: کسی که مدیریت باشگاه را قبول می‌کند به تعهداتی که به بازیکنان داده شده باید عمل کند وقتی فردی مدیر باشگاه می شود باید مشکلات را حل کند و اینکه بابایی در باشگاه کاری کرده و مشکلات دارد باید آنها را هم حل کند این اختیارات را هم دارد. من بحثم این است. 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه در صورت تغییر مدیریت در تصمیمش تجدید نظر خواهد کرد یا  نه گفت: الان مدیریت تیم  را می‌شناسیم و او باید جوابگوی بازیکنان باشد. نمی شود با جیب خالی با تیم هایی که غول آسیا هستند رقابت کنیم و بازیکنان با کیفیت خریده‌اند. فردا اولین نفری که زیر سوال برود من هستم و هیچکس نمی‌گوید مدیریت تیم. الان به خاطر این در مورد مسایل صحبت می‌کنم که واقعا به اینجا رسیده است! ما که کم نمی‌گذاریم برای بازی‌ها و تا جایی که بتوانیم کار می‌کنیم و جانمان را هم حاضریم برای تیم بدهیم. الان هم به بازیکنان گفته‌ام تیم ما قهرمان شده این وضعیت ماست. اگر مشکلاتی داشتیم و قهرمان نمی شدیم چه اتفاقی رخ می‌داد تیم های دیگر نتیجه نمی گیرند هم پشتوانه دارند و هم بازیکن می‌گیرند و هم اعضای هیات مدیره قوی دارند ما چرا باید اینگونه باشیم.

گل محمدی در مورد مشکلات مدیریتی باشگاه گفت: بحث های مدیریتی به ما ربطی ندارد مشکلات را درک می‌کنیم و خیلی هم درموردش با بازیکنان صحبت کردیم که آرام باشند اما کاری دیگر از دستم بر نمی آید و  هر کسی سرکار باشد باید مشکلات را حل کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد حضور رادو در فهرست مازاد تیم گفت: رادوشوویچ دروازه بان ماست و کار می‌کند و اگر  لیست خروجی هم  باشد باید اعلام رسمی شود. 

وی در مورد جدایی برخی از بازیکنان از پرسپولیس عنوان کرد: دیگر فکر نمی‌کنم کسی دیگر از بازیکنان ما از تیم پرسپولیس جدا شوند و در حال حاضر  علیپور و ترابی جدا شدند.

گل محمدی در مورد انتخاب جانشین علیپور که از مغانلو و نفرات دیگر نام برده می شود گفت: برخی مسایل را نمی‌شود رسانه‌ای کرد؛ اما در این خط باید بازیکن بگیریم و هنوز نقل و انتقالات تمام نشده اما با وضعیتی که هست نمی‌دانم چه باید بگویم.

وی در مورد اینکه ترابی ‌می‌توانست بماند  یا نه  و می شد قراردادش یک طرفه فسخ نشود، اظهار داشت: از نظر قراردادی نمی‌دانم چه چیزهایی در قراردادش بوده است از دو ماه و نیم پیش  نامه به باشگاه زدم و خواستم که تکلیف بازیکنانی که تیم را قهرمان کردند مشخص کنند، حتی بازیکنانی که بندی در  قرارداد دارند. ده ها بار شفاهی به باشگاه گفتم این مسایل را حل کنید و باید با تمام تمرکزمان برویم اما این اتفاق رخ نداد.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: با بحث دروغ مشکل دارم در این چند وقت خیلی دروغ شنیدم ادامه کار با این وضعیت مشکل است.

وی در مورد بازی در قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: با توجه به بیماری کرونا شرایط خاصی وجود دارد و از قطری ها ممنون هستیم زیرا هیچ کشوری حاضر نبود میزبان این مسابقات شود و اگر قطر نبود شاید این مسابقات لغومی شد.

گل محمدی در مورد حضور اسماعیلی فر در سپاهان حاضر نشد صحبتی بکند و مصاحبه‌اش را تمام کرد.

*این فیلم را ببینید.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول