اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جذب و حمایت سرمایه‌گذار رسالت دستگاه‌های سمنان باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: جذب و حمایت از سرمایه‌گذار به‌منظور شکوفایی اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در استان سمنان رسالت مهم دستگاه‌های اجرایی باشد.

جذب و حمایت سرمایه‌گذار رسالت دستگاه‌های سمنان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، علیرضا شریفی‌نژاد بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با بیان اینکه جذب و حمایت از سرمایه‌گذار به‌منظور شکوفایی اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در استان سمنان رسالت مهم دستگاه‌های اجرایی باشد، اظهار کرد: جهش تولید در بخش‌های مختلف اقتصادی و در تمامی شهرستان‌های استان باید در گام اجرایی قرار گیرد.

وی بیان کرد: شکوفایی اقتصادی و حمایت از صنعتگران جزو برنامه‌های کاری دستگاه‌های اجرایی استان باشد و همه ما باید برای ایجاد اشتغال پایدار در این استان زرخیز اقدام کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: توسعه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری در استان سمنان به‌طور ویژه در دستور کار مسؤولان مربوطه باشد و با رونق این بخش‌ها می‌توان برای ایجاد اشتغال پایدار در منطقه اقدام کرد.

شریفی‌نژاد تصریح کرد: توسعه صنعتی و تحقق جهش تولید در استان سمنان به‌طور ویژه از سوی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان دنبال خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: زیرساخت‌های خوبی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار فراهم شده است که با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی برای رفع تمامی مشکلات این منطقه اقتصادی تلاش خواهد شد.

وی تصریح کرد: معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با پیگیری برای رفع مشکلات زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار برای ایجاد اشتغال پایدار در استان تلاش خواهد کرد.

به گزارش فارس؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در قالب سفر یک‌روزه با هدف بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی گرمسار و ایوانکی و همچنین منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به این شهرستان سفر کرده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول