اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

هشدار برنی سندر؛ شرکت در انتخابات نباید به قیمت جان مردم تمام شود

یکی از سناتورهای سرشناس آمریکا نسبت به حفظ جان و سلامتی شهروندان این کشور که قصد شرکت در انتخابات سراسری این کشور را دارند، هشدار داد.

هشدار برنی سندر؛ شرکت در انتخابات نباید به قیمت جان مردم تمام شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یکی از سناتورهای دموکرات آمریکا که پیشتر قصد شرکت در انتخابات 2020 در این کشور را داشت نسبت به حفظ سلامتی شهروندان آمریکایی که قصد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را دارند، هشدار داد.

«برنی سندرز» سناتور دموکرات آمریکا عصر یکشنبه به وقت تهران در این باره و با توجه به تداوم آمار نگران کننده از موارد ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در این کشور گفت: «ما باید مطمئن شویم که شرکت مردم در انتخابات سلامتی یا جان آن‌ها را به خطر نمی اندازد.»

وی پیشتر در پیامی در توئیتر نوشته بود: «واقعیت های اقتصادی تحت (دولت) ترامپ این است: 29 میلیون آمریکایی غذای کافی ندارد و 30 میلیون بیکار در آمریکا دریافت 600 دلار در ماه را از دست دادند.» (جزئیات بیشتر)

طبق جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، در 24 ساعت گذشته با ابتلای دست‌کم 50 هزار و 502 مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در آمریکا به 6 میلیون و 243 هزار و 911 نفر رسید.

طبق جدیدترین آمار و ارقام پایگاه اطلاع‌رسانی «کووید یو اس ای» که آمار مربوط به شیوع کرونا در آمریکا را تجزیه و تحلیل می‌کند، ایالت کالیفرنیا با ۷۳۵ هزار و ۵۴۷ مورد ابتلا و ۱۳ هزار و ۷۰۹ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکا محسوب می‌شود و ایالت نیویورک که زمانی در اوج شیوع کرونا، کانون این بیماری همه‌گیر در ایالات متحده محسوب می‌شد، هم‌اکنون بعد از ایالات تگزاس و فلوریدا، با ۴۳۸ هزار و ۷۷۲ مورد ابتلا، در رده چهارم ایالات آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا قرار دارد.

نیویورک با ۳۲ هزار و ۹۸۷ مورد فوتی، همچنان بیشترین تعداد تلفات مرتبط با بیماری کروناویروس در ایالات متحده را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول