اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کامالا هریس : در صورت شکست بایدن در انتخابات، روسیه مقصر است

معاون «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا طی سخنانی شکست محتمل رقیب «دونالد ترامپ» را ناشی از دخالت روسیه دانست.

کامالا هریس : در صورت شکست  بایدن در انتخابات،  روسیه مقصر است

به گزارش گروه بین‌الملل  خبرگزاری فارس، معاون نامزد دموکرات انتخابات 2020 آمریکا یکشنبه شب به وقت تهران علیه روسیه ادعایی مطرح کرد.

به گزارش  شبکه خبری «سی ان ان» «کامالا هریس» معاون «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات 2020 آمریکا در سخنانی اظهار داشت: «اگر بایدن در انتخابات شکست بخورد به دلیل دخالت روسیه است.»

این در حالی است که رئیس‌جمهور آمریکا جمعه شب در یک تجمع انتخاباتی کامالا هریس نامزد معاونت ریاست‌جمهوری حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را برای این سمت نالایق توصیف کرد و گفت «ایوانکا ترامپ» دختر و مشاورش شایستگی بیشتری نسبت به هریس به‌عنوان اولین رئیس‌جمهور زن آمریکا دارد.

بر اساس گزارش سی‌ان‌ان، ترامپ در شهر «لاندندری» در ایالت نیوهمپشایر در جمع هوادارانش، کارزار انتخاباتی ۲۰۲۰ کامالا هریس را به سخره گرفت و گفت: می‌دانید، من می‌خواهم اولین رئیس‌جمهور زن را هم ببینم ولی نمی‌خواهم یک زن رئیس‌جمهور را ببینم که به شیوه او به این سمت می‌رسد؛ او لایق نیست. همه آن‌ها می‌گویند «ما ایوانکا را می‌خواهیم»، شما تقصیری ندارید. (جزئیات بیشتر)

 انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول