اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

وعده رئیس مجمع نمایندگان گیلان برای تأمین منابع مالی ملوان

مدیرعامل باشگاه ملوان یکی از واجبات باشگاه ملوان را ایجاد درآمد پایدار برای باشگاه دانست و افزود: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود با کمک مسؤولین به دنبال تأمین منابع مالی هستیم و رئیس مجمع نمایندگان گیلان قول حمایت را داده است.

وعده رئیس مجمع نمایندگان گیلان برای تأمین منابع مالی ملوان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، عصر امروز جلسه معارفه و نشست خبری مازیار زارع سرمربی ملوان انزلی در سالن کنفرانس هتل سفید کنار با حضور مدیرعامل باشگاه پژمان نوری برگزار شد.

پژمان نوری با تأکید بر اینکه مشکل اصلی باشگاه ملوان مسائل مالی است، اظهار کرد: متأسفانه همیشه به خاطر مسائل مالی تیم ملوان دچار لطمات بسیاری شده و امروز نیز به خاطر بدهی به بازیکن خارجی سرجیو پاشنکو، پنجره نقل و انتقالات باشگاه ملوان بسته‌شده البته به دنبال این هستیم که هر چه زودتر این مشکل نیز رفع گردد.

مدیرعامل باشگاه ملوان با بیان اینکه به دنبال این هستیم که تیم‌های پایه ملوان تقویت شوند، گفت: با برنامه‌ریزی مناسب به دنبال تحول اساسی در باشگاه هستیم و می‌خواهیم ملوان مثل گذشته بر روی پایه‌های خود بایستد.

وی یکی از واجبات باشگاه ملوان را ایجاد درآمد پایدار برای باشگاه دانست و افزود: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود با کمک مسؤولین به دنبال تأمین منابع مالی هستیم و رئیس مجمع نمایندگان گیلان قول حمایت را داده و هم‌اکنون به جد پیگیر مرمت استادیوم تختی است. 

نوری با اشاره به اینکه از زمانی که به به‌صورت امانت این تیم به بنده سپرده شد به دنبال تأمین منابع مالی بودیم، تصریح کرد: روزهای اول که تیم را تحویل گرفتیم بدهی باشگاه بالغ‌بر ۱۸ میلیارد بود و خدا را شاکریم که امروز این میزان بدهی در این مدت کوتاه به زیر ۹ میلیارد رسیده و پیگیر آن هستیم که بقیه بدهی‌ها را به صفر برسانیم و به‌مانند مدیران گذشته از خود بدهی به یادگار نگذاریم. 

مدیرعامل باشگاه ملوان با تأکید بر اینکه ملوان باید به روند بازیکن سازی خود مانند گذشته ادامه دهد، بیان کرد: بازیکن سازی و بومی‌گرایی و استفاده از تیم‌های پایه از اصول ملوان است و هر تیمی که میل به صعود دارد باید در قدم اول بستر آن را فراهم کند. 

وی علت سرپا ماندن باشگاه ملوان را به خاطر حمایت‌های هواداران، پیشکسوتان و نیروی دریایی از این تیم دانست و گفت: متأسفانه فدراسیون فوتبال کانون هواداران را به رسمیت نمی‌شناسد ولی ما می‌توانیم از راه‌های دیگر آن را تشکیل دهیم و با ایجاد یک چهارچوب مناسب در کنار باشگاه راه‌اندازی کنیم.

ملوان به روح جنگندگی معروف است

سرمربی باشگاه ملوان نیز با بیان اینکه ملوان به روح جنگندگی خود معروف است، اظهار کرد: بنده قول می‌دهم و روی آن اصرار دارم که بازیکنان با تمام وجودشان برای سربلندی و اصالت ملوان خواهند جنگید.

مازیار زارع با تأکید بر اینکه تصمیم گرفته‌ایم در کادر فنی باشگاه تلفیقی از تجربه و جوانی باشد، گفت: به دنبال این هستیم که سطح کیفیت تیم ارتقاء پیدا کند و مطمئن هستم که اگر از ابتدای فصل باروحیه جنگندگی آن را آغاز کنیم یقین داریم تیم به هدفی که می‌خواهد می‌رسد. 

وی اصول اصلی باشگاه ملوان را در پررنگ کردن نقش بومی‌های آن دانست و افزود: ما در هر نسل از ملوان، بازیکنان بسیاری تحویل جامعه ورزش داده‌ایم، پیشکسوتان من را تنها نگذارند و برای پیشرفت تیم، پیشنهاد بدهند و حتماً از بنده انتقاد کنند.  

سرمربی باشگاه ملوان با تأکید بر اینکه ما می‌توانیم با کمک هم ملوانی بسازیم که از سال‌های گذشته بهتر باشد، گفت: تا زمانی که من در باشگاه هستم بازیکنان باید کاملاً در اختیار ملوان هستند و نام ملوان برایم مهم‌تر از هر چیزی است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول