اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اذعان ائتلاف سعودی به ناتوانی در ساقط کردن پهپادهای یمن

همزمان با اعلام عملیات پهپادی گسترده یمن به جنوب عربستان، ائتلاف سعودی تنها یک پهپاد را در آسمان جنوب عربستان رهگیری و منهدم کرد.

اذعان ائتلاف سعودی به ناتوانی در ساقط کردن پهپادهای یمن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری عربستان سعودی مدعی شد یک فروند پهپاد یمنی را رهگیری و ساقط کرده است.

شبکه العربیه به نقل از «ترکی المالکی»، سخنگوی این ائتلاف شامگاه یکشنبه مدعی شد که انصارالله این پهپاد را به سمت عربستان سعودی فرستاده بودند تا به مناطق مسکونی حمله کند.

این ائتلاف مدعی شد که دولت نجات ملی یمن همچنان به «هدف قرار دادن غیرنظامیان» ادامه می‌دهد و این ائتلاف در صدد است توانایی‌های نظامی این دولت را تضعیف و نابود کند.

ادعای رهگیری یک فروند پهپاد یمنی در حالی مطرح می‌شود که ارتش یمن از زبان سخنگوی خود از عملیات دقیق پهپادی به مراکز نظامی و حساس عربستان سعودی در فرودگاه أبها خبر داده است (جزئیات بیشتر).

ائتلاف سعودی طی هفته‌های اخیر در چند نوبت مدعی رهگیری موشک‌های بالستیک و پهپاد‌های دوربرد یمن در آسمان عربستان شده است. این ائتلاف مدعی شده است که انصارالله یمن این موشک‌ها و پهپاد را به سمت عربستان سعودی شلیک یا فرستاده است.

منابع یمنی می‌گویند ائتلاف با طرح ادعای انهدام موشک‌ها و پهپادهای یمن، حملات هوایی به یمن را که طی هفته‌های اخیر باعث کشته و زخمی شدن افراد غیرنظامی شده، توجیه کنند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول