اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

توزیع بیش از ۴ هزار بسته غذایی از محل موقوفات و کمک‌های مردمی در خراسان شمالی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اشاره به کمک های مردمی و عواید موقوفات گفت: ۳ هزار و ۷۷۰ سبد غذایی، ۱۰ هزار و ۵۰۰ مورد اقلام بهداشتی از محل عواید موقوفات و ۳۰۰ سبد غذایی و ۱۱ هزار و ۸۰۰ مورد اقلام بهداشتی از مشارکت‌های مردمی در استان توزیع شد.

توزیع بیش از ۴ هزار بسته غذایی از محل موقوفات و کمک‌های مردمی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، حجت‌الاسلام عظیم آسوده با بیان این که از محل عواید موقوفات، ۳ هزار و ۷۷۰ سبد غذایی، ۶۰ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم و ۱۰ هزار و ۵۰۰ مورد اقلام بهداشتی شامل مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک تهیه و توزیع شد، اظهار کرد: از محل طرح مشارکت‌های مردمی نیز ۳۰۰ سبد غذایی، ۹۰ هزار و ۳۰۰ پرس غذای گرم و ۱۱ هزار و ۸۰۰ مورد اقلام بهداشتی توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح شمیم حسینی در قالب کمک به هیئت‌های مذهبی امسال در ۶ بقعه متبرکه استان اجرا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: تاکنون ۲۰۰ هزار عدد ماسک رایگان با همکاری نیکوکاران بین مردم این استان ۸۶۳ هزارنفری به‌طور رایگان توزیع‌شده است.

وی اظهار داشت: همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون پنج هزار لیتر مواد ضدعفونی رایگان در اختیار اقشار نیازمند قرارگرفته است.

آسوده افزود: در این بازه زمانی نیز ۲۱ هزار و ۳۰۰ عدد ماسک ۲ لایه بین عزاداران حسینی در سطح استان توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی همچنین گفت: از آغاز طرح رزمایش مواسات و همدلی تاکنون چهار هزار و ۷۰ سبد معیشتی بین نیازمندان استان توزیع‌شده است.

وی اظهار داشت: در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) نیز ۱۵۰ هزار و ۳۰۰ غذای گرم در تمامی مناطق استان بین نیازمندان توزیع شد.

آسوده در رابطه با منابع مالی این کمک‌ها بیان کرد: بسته‌های غذایی از محل موقوفات مرتبط تهیه‌شده است که با همکاری کمیته امداد، مردم و خیرین به‌دست نیازمندان رسیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی تأکید کرد: توزیع بسته‌های غذایی در راستای رزمایش مواسات و همدلی بوده است که امیدواریم با ادامه کمک‌های مردمی، کمک به نیازمندان نیز ادامه داشته باشد.

وی گفت: هرچند شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی را در جامعه ایجاد کرده، اما ما شاهد کمک‌های خوب مردم به محرومان هستیم.

رزمایش مواسات و همدلی درپی سخنان رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان امسال در خصوص کمک به اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا و پرهیز از موازی کاری دستگاه‌های مربوطه اجراشده است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول