اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

7 گزینه‌ تهاجمی برای کومان / بررسی توپچی‌های خط حمله بارسلونا

رونالد کومان در خط تهاجمی خود با ماندن مسی و گریژمان می‌تواند از 7 ستاره استفاده کند و توپچی‌های خود را شیوه‌های گوناگون در زمین استفاده کند.

7 گزینه‌ تهاجمی برای کومان / بررسی توپچی‌های خط حمله بارسلونا

به گزارش خبرگزاری فارس، پروژه رونالد کومان با ماندن مسی رنگ تازه‌ای گرفته و امروز که ستاره بارسلونا به تمرین این باشگاه اضافه می‌شود باید دید ایده مربی هلندی چه خواهد بود.

گرچه حال و روز بارسلونا اوضاع خوبی ندارد ولی ترکیب این تیم می‌تواند امید را در ذهن هواداران فوتبال زنده کند. ترکیبی که راکیتیچ را از دست داده و به احتمال فراوان سوارس و ویدال را نیز در خود نبیند ولی همچنان قدرت بالایی خواهد داشت.  

در برخی گزار‌ش‌های گفته شد که با رفتن سوارس مشکل بزرگی در گلزنی بارسلونا به وجود خواهد آمد اما عده‌ای دیگر نظر دارند که ترکیب خط تهاجمی بارسلونا می تواند با چینش متفاوت کومان گل‌های زیادی هم به ثمر رساند.

موندو در گزارشی از توپچی‌های این فصل بارسلونا نوشت و گزینه‌های بزرگی را برای کومان برشمرد.

در این فصل بارسلونا در خط تهاجمی خود 7 گزینه دارد. لئو مسی، آنتوان گریژمان، فیلیپه کوتینیو، آنسو فاتی، عثمان دمبله، پِدری گونزالس و فرانسیسکو ترینکائو می‌توانند در خط تهاجمی بارسلونا به گلزنی بپردازند.

همچنین می‌تواند امید داشت که ممفیس دپای و یا لائوتارو مارتینز به ترکیب فعلی بارسلونا اضافه شوند و کومان بتواند از تکنیک و مهارت آنها برای گلزنی استفاده کند.

چیزی که رسانه‌ها از آن حرف می‌زنند تفاوت خط حمله سابق بارسلونا با بارسای کومان است. می‌گویند ترکیب بارسلون از سیستم همیشگی 3-3-4 به سیستم جدید 1-3-2-4 تغییر پیدا کند. به نظر می‌رسد بارسلونا دیگر مهاجم شماره 9 نخواهد داشت و این مربی هلندی می‌خواهد از یک مهاجم کاذب یا «False 9» در ترکیب بارسلونا استفاده کند.

ستاره‌ای به مانند گریژمان یا مسی در نوک خط حمله بازی کنند و سیستم چرخشی در وینگر‌ها رخ بدهد.

ترینکائو در لیگ پرتغال نشان داده که در وینگ راست با مهارت پای چپش می‌تواند گزینه جالبی برای کومان باشد. البته او در سمت چپ نیز بازی کرده و باید دید می‌تواند بر کوتینیو غلبه کند. از طرف دیگر با برطرف شدن مصدومیت دمبله، این بازیکن نیز وینگر مناسبی برای بارسلونا خواهد بود و می‌تواند با تکنیک بالای خود و دوپا بودن دست کومان را بازنگاه دارد.

در اینجا نقش فرانکی دی‌یونگ بسیار پررنگ خواهد شد و این ستاره هلندی میانه میدان بارسا را باید در دست گیرد و نقطه اتصال با 4 نفر جلو شود.به نظر می‌رسد از بین بوسکتس یا پیانیچ یک نفر پشت دی‌یانگ بازی خواهد کرد و بیشتر به مسائل دفاعی و توپ‌گیری از حریف دل‌ خواهد بست.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول