اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

طرح‌های تحقیقاتی طب سنتی و ایرانی مورد حمایت قرار می‌گیرد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم از حمایت ویژه از طرح‌های تحقیقاتی طب سنتی و ایرانی خبرداد و گفت: راه‌اندازی مرکز کارآزمایی بالینی گروه توسعه فناوری با طرح‌های طب ایرانی و ایجاد بخش داروهای سنتی در مرکز رشد از جمله اهداف پیش‌رو است.

طرح‌های تحقیقاتی طب سنتی و ایرانی مورد حمایت قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احسان شریفی‌پور امروز با حضور در دانشکده طب ایرانی و بازدید از بخش‌های مختلف، با اعضای هیأت علمی این دانشکده دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی طی سخنانی با تاکید بر اینکه تلاش معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم حمایت از طرح‌های تحقیقاتی در حوزه‌های مختلف به ویژه موضوعات مرتبط با طب سنتی و ایرانی است، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت‌های مختلف به ویژه فعالیت‌های علمی دانشجویان برای رسیدن به اهداف مورد نظر استفاده کنیم.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: حمایت همه جانبه در راستای برنامه‌ریزی برای کارگاه‌های ویژه دانشکده طب ایرانی، هماهنگی برای ایجاد بخش داروهای سنتی در مرکز رشد و راه اندازی مرکز کارآزمایی بالینی گروه توسعه فناوری با طرح‌های طب ایرانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی مورد نیاز برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی دانش بنیان دنبال خواهد شد، عنوان کرد: معاونت تحقیقات و فناوری تلاش می‌کند تا در تامین کتب مرجع مورد نیاز با دانشکده مشارکت داشته باشد.

شریفی‌پور حمایت ویژه از طرح‌های فناوری دانشجویان دانشکده طب ایرانی را مورد تاکید قرار داد و گفت: دانشجویان بازوان اصلی در حوزه پژوهش و تحقیقات هستند که امیدواریم بتوانیم به شیوه مطلوب از این ظرفیت استفاده کنیم.

انتهای پیام/78023*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول