اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مسئولان درمانی صهیونیست: بیمارستان‌ها در آستانه فروپاشی هستند

مسئولان درمانی رژیم صهیونیستی با هشدار درباره احتمال افزوده شدن شیوع آنفلوانزا به همه‌گیری کنونی ویروس کرونا، گفتند در حال حاضر هم بیمارستان‌های فلسطین اشغالی در آستانه فروپاشی هستند.

مسئولان درمانی صهیونیست: بیمارستان‌ها در آستانه فروپاشی هستند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، با صعودی شدن نمودار شمار ابتلای روزانه به ویروس «کووید۱۹» در فلسطین اشغالی، مسئولان درمانی و بهداشتی رژیم صهیونیستی درباره احتمال فروپاشی نظام سلامت و بیمارستان‌های این منطقه در پاییز و زمستان ابراز نگرانی می‌کنند.

نشریه عبری‌زبان «معاریو» امروز (دوشنبه) در گزارشی نوشت مسئولان ارشد وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهند بیمارستان‌های فلسطین اشغالی هم‌اکنون نیز برای رفع و رجوع کردن بیماران رو به افزایش مبتلا به کرونا در شرایط بسیار وخیمی به سر می‌برند و در صورت خطرناک‌تر شدن این بیماری، وضعیت بدتر نیز می‌شود.

بر این اساس، نگرانی صهیونیست‌ها از این است که با فرا رسیدن فصل پاییز، شیوع ویروس آنفلوانزا نیز به این همه‌گیری کرونا اضافه شده و بار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نسبت به هم‌اکنون دو چندان شود.

به نوشته وبگاه «عاروتص‌شوع» به نقل از این گزارش، مسئولان درمانی اسرائیلی هشدار می‌دهند اگر دو همه‌گیری ویروس کرونا و آنفلوانزا در فصل‌های پاییز و زمستان ترکیب شود، بیمارستان‌ها و نظام سلامت این رژیم دچار فروپاشی خواهد شد.

پنجشنبه هفته قبل بود که وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از ثبت بیشترین شمار مبتلای روزانه (۳۰۷۴ نفر) به ویروس کووید۱۹ خبر داد. بر اساس آمارهای اعلامی، در فلسطین اشغالی تا کنون ۱۳۱,۹۷۰ نفر به این بیماری مبتلا شده و ۱,۰۲۲ نفر نیز جان خود را بر اثر آن از دست داده‌اند.

چندی پیش نیز، «هزی لیوی» مدیر کل وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی نیز هشدار داد در صورت رعایت نکردن مقررات بهداشتی، صدها اسرائیلی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست می‌دهند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول