اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آزادی ۶۴ زندانی جرائم غیرعمد در خراسان‌جنوبی از ابتدای سال

رئیس ستاد دیه استان خراسان‌جنوبی با اشاره به آزادی ۶۴ زندانی جرائم غیرعمد از آغاز امسال گفت: از ابتدای سال جاری ۳۲ نفر از زندان بیرجند، ۱۷ نفر از زندان فردوس، سه نفر از زندان طبس، هشت نفر از زندان قاین و چهار نفر هم از زندان نهبندان با مساعدت خیرین و بخشش شاکیان آزاد شدند.

آزادی ۶۴ زندانی جرائم غیرعمد در خراسان‌جنوبی از ابتدای سال

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا حسین‌پور ظهر امروز در نشست خبری ستاد دیه استان خراسان‌جنوبی اظهار داشت: به زودی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد با مبلغ بدهی دومیلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از زندان آزاد خواهند شد.

وی افزود: از این میزان بدهی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را شاکیان بخشیدند و حدود ۷۵۰ میلیون باقیمانده با کمک تسهیلات و وام‌های بلاعوض تامین خواهد شد.

رئیس ستاد دیه استان خراسان‌جنوبی با اشاره به آزادی ۶۴ زندانی جرائم غیرعمد از آغاز امسال افزود: از ابتدای سال جاری ۳۲ نفر از زندان بیرجند، ۱۷ نفر از زندان فردوس، سه نفر از زندان طبس، هشت نفر از زندان قاین و چهار نفر هم از زندان نهبندان با مساعدت خیرین و بخشش شاکیان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

حسین‌پور با بیان اینکه برای اولین بار آمار زندانیان جرایم غیرعمد استان به زیر ۱۰۰ نفر رسید گفت: این مهم با کمک ۸۶۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی بنیاد مستضعفان میسر شده است.

وی عنوان داشت: هم‌اکنون ۹۸ زندانی جرایم غیرعمد دوران حبس خود را در زندان‌های خراسان‌جنوبی سپری می‌کنند که حدود ۱۸ میلیارد تومان برای آزادی آنان نیاز است.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول